BNP Paribas Bank Polska S.A.

Analityk Kampanii CRM

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

  • Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, Polska

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 18 dni
    9 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Analityk Kampanii CRM
Warszawa

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Masz jak w banku:

  • wykonywanie analiz baz danych (praca na dużych zbiorach danych z wykorzystaniem zaawansowanych zapytań) ukierunkowanych na dostarczanie pomysłów i rozwiązań biznesowych wspierających budowanie wartości klientów;
  • możliwość inicjowania własnych koncepcji analitycznych, w tym: wykorzystywania technik analitycznych i statystycznych, zastosowania modelowania danych oraz wiedzy ekonometrycznej i statystycznej;
  • sporządzanie rekomendacji biznesowych na podstawie przeprowadzonych analiz efektywności kampanii (modyfikacja działań, kanałów i ofert w celu zwiększania ich efektywności);
  • możliwość udziału w projektach rozwojowych środowiska CRM, kampanii Real Time Marketing (RTM), hurtowni danych oraz w strategicznych projektach klasy Data Analytics;
  • aktywny udział w tworzeniu operacyjnego planu działań CRM (w tym kampanii RTM) z wykorzystaniem wiedzy na temat efektywności prowadzonych działań;
  • ścisłą współpracę z jednostkami z Banku oraz Grupy BNP Paribas.

Twój kapitał: 

  • minimum 4 lata doświadczenia w instytucjach finansowych w obszarze analizy danych, analizy biznesowej, Business Intelligence, controllingu
  • praktyczne umiejętności tworzenia zapytań do baz danych (zwłaszcza SQL);
  • doświadczenie w pracy na narzędziach analitycznych klasy IBM SPSS / SAS lub podobnych;
  • wykształcenie wyższe (statystyka, ekonomia, finanse i bankowość);
  • analityczne myślenie - skłonności do drążenia danych, zadawania pytań i szukania odpowiedzi, wyciągania wniosków, poszukiwania zależności;
  • umiejętność prezentowania wyników analiz w formie zrozumiałej dla partnerów biznesowych oraz formułowania rekomendacji biznesowych wynikających z danych;
  • kreatywność i inicjatywa we wdrażaniu nowych rozwiązań;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Mile widziane:

  • znajomość narzędzi programistycznych, np. Python (IPython, Jupiter, Notebooks) lub R (R Shiny);
  • umiejętność wizualizacji danych (np. Tableau, Targit, Canva, Pakiet Office, Power BI);
  • doświadczenie w branży bankowej.

Gwarantujemy:

  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • szkolenia i możliwość pozyskiwania wiedzy z międzynarodowego grupowego Data Community;
  • praca w Centrali: ul. Kasprzaka 10/16;
  • uczestnictwo w projektach rozwojowych z użyciem nowych technologii;
  • możliwość pracy przy projektach ważnych dla lokalnych społeczności;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • opiekę medyczną, system kafeteryjny, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.
aplikuj

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Analityk Kampanii CRM

Masz jak w banku:

  • wykonywanie analiz baz danych (praca na dużych zbiorach danych z wykorzystaniem zaawansowanych zapytań) ukierunkowanych na dostarczanie pomysłów i rozwiązań biznesowych wspierających budowanie wartości klientów;
  • możliwość inicjowania własnych koncepcji analitycznych, w tym: wykorzystywania technik analitycznych i statystycznych, zastosowania modelowania danych oraz wiedzy ekonometrycznej i statystycznej;
  • sporządzanie rekomendacji biznesowych na podstawie przeprowadzonych analiz efektywności kampanii (modyfikacja działań, kanałów i ofert w celu zwiększania ich efektywności);
  • możliwość udziału w projektach rozwojowych środowiska CRM, kampanii Real Time Marketing (RTM), hurtowni danych oraz w strategicznych projektach klasy Data Analytics;
  • aktywny udział w tworzeniu operacyjnego planu działań CRM (w tym kampanii RTM) z wykorzystaniem wiedzy na temat efektywności prowadzonych działań;
  • ścisłą współpracę z jednostkami z Banku oraz Grupy BNP Paribas.

Twój kapitał: 

  • minimum 4 lata doświadczenia w instytucjach finansowych w obszarze analizy danych, analizy biznesowej, Business Intelligence, controllingu
  • praktyczne umiejętności tworzenia zapytań do baz danych (zwłaszcza SQL);
  • doświadczenie w pracy na narzędziach analitycznych klasy IBM SPSS / SAS lub podobnych;
  • wykształcenie wyższe (statystyka, ekonomia, finanse i bankowość);
  • analityczne myślenie - skłonności do drążenia danych, zadawania pytań i szukania odpowiedzi, wyciągania wniosków, poszukiwania zależności;
  • umiejętność prezentowania wyników analiz w formie zrozumiałej dla partnerów biznesowych oraz formułowania rekomendacji biznesowych wynikających z danych;
  • kreatywność i inicjatywa we wdrażaniu nowych rozwiązań;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Mile widziane:

  • znajomość narzędzi programistycznych, np. Python (IPython, Jupiter, Notebooks) lub R (R Shiny);
  • umiejętność wizualizacji danych (np. Tableau, Targit, Canva, Pakiet Office, Power BI);
  • doświadczenie w branży bankowej.

Gwarantujemy:

  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • szkolenia i możliwość pozyskiwania wiedzy z międzynarodowego grupowego Data Community;
  • praca w Centrali: ul. Kasprzaka 10/16;
  • uczestnictwo w projektach rozwojowych z użyciem nowych technologii;
  • możliwość pracy przy projektach ważnych dla lokalnych społeczności;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • opiekę medyczną, system kafeteryjny, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.

Ogłoszenie archiwalne