Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk Kampanii Internetowych

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-01-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Analityk Kampanii Internetowych

    Miejsce pracy: Warszawa

    Naszym pracownikom oferujemy:

     
    Umowa o pracę
    Opieka medyczna
    Karta sportowa
    Kafeteria
    MyBenefit
    Dostęp do biblioteki
    firmowej
     
    Dogodna
    lokalizacja biura
    Zgrany
    zespół
    Sekcje
    sportowe
    Świeże owoce
    i warzywa
    Bonus
    świąteczny
     

    Pracując na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

    • Analizę efektywności akcji marketingowych i sprzedażowych,
    • Pozyskanie danych, ich eksplorację, modelowanie i wizualizację,
    • Projektowanie, implementację i utrzymanie dashboardów pokazujących efektywność prowadzonych działań,
    • Przeprowadzanie dodatkowych analiz biznesowych i ich wizualizację,
    • Przygotowywanie wniosków i rekomendacji w oparciu o stworzone analizy,
    • Automatyzację i optymalizację procesów raportowych,
    • Współpracę przy projektowaniu i analizowaniu testów A/B,
    • Współpracę z domem mediowym, a także innymi jednostkami Banku.

     

    Nasze oczekiwania:

    • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
    • Praktyczna znajomość narzędzi do wizualizacji danych, np. Shiny, Datastudio, Tableau,
    • Bardzo dobra znajomość MS Excel,
    • Znajomość języka SQL (mile widziany Oracle SQL),
    • Umiejętność interpretowania i prezentowania danych od strony biznesowej,
    • Inicjatywa, poszukiwanie nowych i rozwój istniejących rozwiązań oraz obszarów do optymalizacji,
    • Dodatkowym atutem będzie umiejętność wykorzystania Python lub R w przygotowywaniu analiz.

    Nagrody i wyróżnienia Idea Bank