Oferta pracy

Analityk M&A

MaspexO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.

A Ty możesz tworzyć go razem z nami!

Analityk M&A

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za monitoring portfolio potencjalnych celów inwestycyjnych oraz będzie brała aktywny udział w całym procesie inwestycyjnym tj. od poszukiwania celu i wstępnej oceny, aż do wsparcia w procesie integracyjnym. Poszukujemy osoby, która wesprze Zarząd Grupy oraz  dyrektorów poszczególnych business unitów przy formułowaniu oraz ocenie celów strategicznych i inwestycyjnych.

KLUCZOWE ZADANIA:

  • poszukiwanie potencjalnych celów inwestycyjnych, śledzenia sytuacji rynkowej, trendów biznesowych
  • budowanie modeli finansowych (wyceny, synergie, itp.)
  • wsparcie podczas procesu due diligence – finansowe, komercyjne
  • implementacji narzędzi, rozwiązań i procedur, które sprawią, że cały proces M&A będzie miał charakter jeszcze bardziej zdyscyplinowany i powtarzalny.

SZUKAMY CIEBIE JEŚLI:

  • masz 3-5 – letnie doświadczenie zawodowe w fundusz private equity na stanowisku analitycznym – warunek kluczowy
  • posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • płynnie komunikujesz się w języku angielskim
  • jesteś osobą dbającą o szczegóły, z bardzo dobrą znajomością Excela, Power Point, dla której praca z  liczbami jest przyjemnością
  • masz umysł analityczny i zdolność krytycznego myślenia
  • wykazujesz inicjatywę, elastyczność, jesteś pełen pozytywnej energii i chęci działania
  • jesteś osobą, która nie boi się przedstawić własnego punktu widzenia

ZAPEWNIAMY:

  • Pracę w dużej i dynamicznej firmie, dla której przejęcia są częścią jej DNA – organizacji, która stawia sobie ambitne cele m.in. podwojenia biznesu w ciągu kilku kolejnych lat
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach inwestycyjnych, które wzmacniać będą całość organizacji
  • Pracę z Zarządem i Top Managerami Grupy, będącej największą firmą w branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Stabilne warunki zatrudnienia w centrali firmy w Wadowicach lub w biurze Grupy w Warszawie
  • Szereg szkoleń i aktywnością, które pozwolą rozwijać Ci Twoje kompetencje
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy