Analityk Marketingowy

Grupa RMF Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Analityk Marketingowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. DM/003

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za marketingowe wsparcie sprzedaży produktów reklamowych Grupy RMF, w tym m.in. rozgłośni RMF FM, RMF CLASSIC, RMF MAXXX oraz serwisów internetowych RMFon.pl i RMF24.pl.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia w mediach lub domach mediowych
  • biegłość w analizie danych rynkowych, mediowych i konsumenckich
    (badania audytorium mediów, TGI, monitoring wydatków reklamowych)
  • doświadczenia w tworzeniu ofert i prezentacji dla klientów,
  • znajomość specyfiki i metodologii badań rynku mediów będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielności, zdolności analitycznego myślenia i kreatywności,
  • komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów, dużych umiejętności interpersonalnych,
  • determinacji, zaangażowania, doskonałej organizacji pracy, zwłaszcza pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel i MS Power Point,
  • znajomości języka angielskiego,
  • wyższego wykształcenia.

Oferujemy:

  • pracę w uznanej firmie będącej liderem rynku, w młodym i dynamicznym zespole,
  • wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem i listu motywacyjnego
z dopiskiem w temacie maila "DM/003" klikając przycisk Aplikuj

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz.883)."+

Analityk MarketingowyNumer ref.: Nr ref. DM/003

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za marketingowe wsparcie sprzedaży produktów reklamowych Grupy RMF, w tym m.in. rozgłośni RMF FM, RMF CLASSIC, RMF MAXXX oraz serwisów internetowych RMFon.pl i RMF24.pl.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia w mediach lub domach mediowych
  • biegłość w analizie danych rynkowych, mediowych i konsumenckich
    (badania audytorium mediów, TGI, monitoring wydatków reklamowych)
  • doświadczenia w tworzeniu ofert i prezentacji dla klientów,
  • znajomość specyfiki i metodologii badań rynku mediów będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielności, zdolności analitycznego myślenia i kreatywności,
  • komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów, dużych umiejętności interpersonalnych,
  • determinacji, zaangażowania, doskonałej organizacji pracy, zwłaszcza pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel i MS Power Point,
  • znajomości języka angielskiego,
  • wyższego wykształcenia.

Oferujemy:

  • pracę w uznanej firmie będącej liderem rynku, w młodym i dynamicznym zespole,
  • wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem i listu motywacyjnego
z dopiskiem w temacie maila "DM/003" klikając przycisk Aplikuj

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz.883)."+

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy