Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Analityk Marketingu Internetowego (segment B2B)

XPLUS S.A.O firmie

  • Puławska 435A, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

XPLUS S.A.

Puławska 435A

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Osoba na tym stanowisku będzie partnerem dla biznesu, odpowiedzialnym za kompleksową obsługę analityczną obszaru marketingu.

  • Zależy nam na osobie posiadającej wszechstronne i zaawansowane kompetencje analityczne, wraz ze znajomością nowoczesnych technologii i narzędzi wykorzystywanych w analizie danych.

  • Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowywania raportów i analiz obrazujących działania i umożliwiających wnioskowanie w zakresie wyników bieżących i trendów.

  • Współpraca z działem marketingu w zakresie wsparcia przy prognozowaniu wyników i tworzeniu budżetu.

  • Wsparcie w zakresie ustalania celów, monitorowania KPI i mierzenia skuteczności działań digital.

  • Wyciąganie wniosków na bazie danych oraz identyfikowanie potencjalnych szans w zakresie raportowania customer journey.

  • Przygotowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów.

  • Dobre zrozumienie ekosystemu organicznych działań.

  • Proaktywne monitorowanie działań klientów na stronie w celu identyfikacji przyczyn problemów oraz potencjalnych szans.

  • Analiza i raportowanie w oparciu o narzędzia: Hubspot, Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, HotJar.

Nasze wymagania

  • Samodzielność i proaktywność w działaniu.

  • Umiejętność myślenia analitycznego i logicznego.

  • Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.

  • Doświadczenie w marketingu lub we pracy z marketingiem i sprzedażą.

  • Zaawansowana znajomość Microsoft 365: Excel, Power Point.

  • Znajomość narzędzi: Hubspot, Google (Analytics, Ads, Tag Manager, Search Console).

Mile widziane

  • Prowadzenie testów A/B i badań online.

  • Znajomość: Power BI, SQL.

To oferujemy

  • Współpracę z kluczowym partnerem Microsoftu

  • Dostęp do najnowszych rozwiązań i technologii IT

  • Wsparcie w rozwoju – szkolenia i warsztaty

  • Zgrany zespół, z którym będziesz świętować wspólne sukcesy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

XPLUS S.A.

XPLUS to nowoczesna i nietypowa firma wdrożeniowa pełna wyjątkowych ludzi. W pracy jesteśmy sumienni i wytrwali, znamy się na tym, co robimy, i dbamy, aby nasze doświadczenie i umiejętności przydawały się innym. Jak na specjalistów-pasjonatów przystało, sami nawet od dobrego wolimy lepsze, dlatego także naszym klientom pomagamy osiągać jak najlepsze wyniki, opracowując i udoskonalając nasze autorskie metody i narzędzia.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy