Oferta pracy

Dla celów prowadzonej rekrutacji Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zbiera dane, które zostały określone w art. 221 § 1 Kodeksu pracy. W przypadku jeśli zamierzają Państwo podać nam dodatkowe dane, to niezbędne będzie udzielenie przez Państwa dodatkowej zgody, zgodnie z poniższym wzorem zamieszczonym poniżej, przy czym przyjmujemy, że wyrażają ją Państwo dobrowolnie. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.” Jeśli będą Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, uprzejmie prosimy o udzielenie dodatkowej zgody, zgodnie z poniższym wzorem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (przez okres [•] od daty złożenia dokumentów aplikacyjnych).”
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o.

Analityk Sprzedaży

Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 03 cze 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Codzienne wsparcie pracy działu Kluczowych Klientów oraz Sprzedaży Terenowej w ramach klientów z kanału MT/TT

  • Odpowiedzialność za opracowywanie raportów (w tym raportów przesunięć z Magazynów Centralnych, raportów NIS, danych odsprzedażowych itp.) i przygotowywanie rekomendacji

  • Raportowanie wyników sprzedaży i KPI sprzedażowych

  • Udział w projektach usprawniających współpracę u kluczowych klientów w obrębie dostępu do danych, zatowarowania, uzgodnienia stocków

  • Zarządzanie i administrowanie system wspierającym codzienną pracą Przedstawicieli Handlowych – SFA eLeader

  • Odpowiedzialność za przygotowywanie kart produktów/danych logistycznych

  • Przygotowywanie prezentacji dla klientów w oparciu o analizę danych rynkowych oraz rekomendacji marketingowych

  • Wdrażanie nowych narzędzi usprawniających procesy biznesowe

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, finansowe)

  • Doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji w branży FMCG

  • Bardzo dobre umiejętności analitycznych (analiza/ wnioskowanie)

  • Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel)

  • Znajomość Power BI będzie dodatkowym atutem

  • Umiejętność współpracy i komunikatywność

  • Proaktywność i poszukiwanie nowych rozwiązań

  • Terminowość, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • Chęć uczenia się i rozwijania swoich kompetencji

  • Dobra znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę dla prestiżowej firmy

  • Szansę zdobycia unikalnych doświadczeń w pracy dla marki Premium

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie obiadów, ubezpieczenie grupowe)

  • Codziennie świeże owoce w biurze i pyszną kawę

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program rekomendacji pracowników

  • Pracowniczy Program Emerytalny finansowwany przez Pracodawcę