Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Analityk sprzedaży

Lilou Sp. z o.o.

Lilou Sp. z o.o.

Józefa Lewartowskiego 6

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Analiza sprzedaży w kanałach omnichannel: online i offline (w sklepach stacjonarnych).

  • Wyciąganie wniosków z dokonanych analiz oraz ich raportowanie, wskazywanie obszarów do potencjalnych zmian i monitorowanie ich efektów.

  • Przygotowywanie cyklicznych podsumowań kampanii wraz z wnioskami i ich prezentacja.

  • Konfiguracja narzędzi analityki internetowej (np. Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Analytics, HotJar).

  • Monitorowanie i analiza zachowań klientów w kanałach omnichannel: internetowych, mobilnych, stacjonarnych.

  • Koordynowanie prac agencji digitalowych oraz dostawców usług IT w obszarze analityki webowej.

  • Optymalizacja wskaźników oraz analityka w zakresie wsparcia testów A/B.

  • Rozwój istniejących i implementowanie nowych narzędzi analitycznych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunkach ekonomiczno-matematycznych (ekonometria, metody ilościowe, matematyka lub inne związane z pracą na danych).

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w obszarze analityki internetowej oraz pracy z bazami danych w środowisku e-commerce.

  • Znajomość narzędzi: Google Analytics 360 (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio…) oraz Excel.

  • Umiejętność syntezy danych i prezentacji wyników oraz wniosków.

To oferujemy

  • Ciekawą pracą w stale rozwijającej się firmie.

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Benefity obejmujące dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport.

  • Zniżka pracownicza.

  • Kawa /herbata w biurze.

  • Praca w miłym towarzystwie i przyjaznej atmosferze.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata