Oferta pracy

Analityk Systemów IT - Product Owner IT

RTV EURO AGD

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • JIRA

  • Confluence

  • BPMN

  • UML

  • Case

Mile widziane

  • Agile

  • Kanban

  • Scrum

Twój zakres obowiązków

Dołącz do zespołu Software Development w którym właśnie uruchamiamy nowy projekt z odmienionym procesem kredytowym dla naszego sklepu internetowego oraz projekty dla sklepów fizycznych. Jako analityk / PO będziesz pracował w zespołach produktowych wspólnie z innymi analitykami, proaktywnymi developerami, którzy uczestniczą w kreowaniu rozwiązań oraz biznesem, który pracuje blisko zespołu wytwórczego. Nasza codzienna praca związana jest z szerokim wachlarzem systemów zintegrowanych, aplikacji backendowych oraz backofficowych.

Pracujemy w iteracjach 2 tygodniowych, których efektem jest rozwój linii produktowej. Każdy zespół scrumowy składa się z developerów, analityka, PO oraz testerów więc mamy komplet kompetencji, żeby realizować najciekawsze projekty.

Pracujemy wyłącznie dla klienta wewnętrznego, rozumiemy potrzeby, mamy wpływ na kształtowane rozwiązania i wiemy jaki efekt chcemy osiągnąć z biznesem. Aktualnie to najlepszy czas na dołączenie do nowego, długoterminowego projektu.

Nasze wymagania

  • zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków oraz kreowania rozwiązań,

  • doświadczenie w analizie oraz wypracowywaniu koncepcji i scenariuszy realizacyjnych,

  • umiejętność zbierania wymagań biznesowych oraz systemowych,

  • umiejętność przeprowadzania analiz procesowych i systemowych,

  • Znajomość narzędzi JIRA, Confluence, CASE i notacji BPMN oraz UML,

  • znajomość budowania integracji systemów IT,

  • umiejętność identyfikowania powiązań i zależności z różnych obszarów systemu sklepu internetowego,

  • umiejętność pracy zespołowej,

  • samodzielność odpowiedzialność,

  • łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu dobrych relacji z interesariuszami biznesowymi,

  • proaktywne podejście,

  • umiejętność zarządzania zadaniami oraz bardzo dobra organizacji czasu pracy.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy w środowisku Agile (Kanban/SCRUM),

  • znajomość systemu SAP, TMS Ortec,

  • doświadczenie w projektach automatyzacji procesów magazynowych.

To oferujemy

  • pracę w znanej, stale rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole odpowiedzialnym za planowanie rozwoju cyfrowego,

  • ciekawe wyzwania w pracy z różnorodnymi technologiami, w innowacyjnych projektach, w złożonej i wciąż rosnącej organizacji,

  • realny wpływ na kształtowanie rozwiązań biznesowych,

  • udział w budowie nowoczesnych aplikacji biznesowych,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, dofinansowanie do pakietu benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),

  • przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

RTV EURO AGD

Jesteśmy polską firmą od 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – http://www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

Przewiń do profilu firmy