Oferta pracy

Analityk Systemowy (Systems Team)

Booksy International Sp. z o.o.

  • pomorskie

    pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • UML

O projekcie

Jako Analityk Systemowy w Booksy dołączysz do zespołu Systems zajmującego się:

Budową systemu Merchant Billing, który umożliwia użytkownikom Booksy Business przeglądanie oferty, kupowanie pakietów usług oraz zarządzanie swoją subskrypcją.

Budową nowej wersji systemu Booksy Admin Panel, który umożliwi pracownikom Booksy lepsze zarządzanie platformą oraz wspieranie end-userów.

Implementowaniem i rozwijaniem integracji z zewnętrznymi systemami takimi jak: Salesforce (CRM), MS Dynamics Navision (system finansowy), Segment/Iterable (automatyzacja działań marketingowych), Appsflyer (marketing attribution) itp

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie dokumentacji analitycznej i projektowej;

  • Wyciąganie wniosków i proponowanie zmian w logice istniejących systemów informatycznych na podstawie dokumentacji systemowej oraz kodu aplikacji;

  • Proponowanie nowych modułów, systemów dla zmienionych lub nowych procesów biznesowych;

  • Zbieranie i opracowanie specyfikacji dla wymagań biznesowych;

  • Analizowanie istniejących wymagań tj. przełożenie specyfikacji wymagań na model dostarczanego produktu;

  • Współpraca z programistami i klientami w celu diagnozy różnic między implementacją a specyfikacją systemu;

  • Korzystanie z języka UML w procesie analiz i projektowania systemów.

Nasze wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Analityka Systemowego

  • Umiejętność wizualizacji zależności i powiązań pomiędzy różnymi elementami oraz obszarami systemu;

  • Wiedza w zakresie architektury systemów informatycznych, relacyjnych baz danych oraz podstaw programowania (frontend/backend);

  • Dobre zrozumienie działania aplikacji mobilnych;

  • Znajomość języka angielskiego pozwalającej na swobodne pisanie i czytanie dokumentacji technicznej;

  • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;

  • Umiejętność analitycznego myślenia, pracy zespołowej, terminowej realizacji zadań oraz dobrych zdolności komunikacyjnych.

To oferujemy

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb;

  • Elastyczne godziny pracy;

  • Pracę zdalną w okresie pandemii, w dalszej kolejności możliwość pracy w systemie hybrydowym;

  • Dostęp do wiedzy w zakresie przetwarzania i analizy danych;

  • Pracę nad ciekawymi zagadnieniami biznesowymi;

  • Realny wpływ na decyzje biznesowe i strategiczne;

  • Pracę z ludźmi, którym się chce i pomagają sobie nawzajem;

  • Szansę na współtworzenie polskiego unicorna;

  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty multisport, darmowe zajęcia online z języka angielskiego;

  • Wiele innych atrakcji :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • lekcje języka angielskiego

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Przewiń do profilu firmy