Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk w Biurze Strategii

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Chcesz pracować w profesjonalnym zespole nastawionym na współpracę i partnerskie relacje? Cenisz szerokie możliwości rozwoju i odpowiedzialną postawę pracodawcy.


    Dołącz do zespołu PFR!


    PFR to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców,
    samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój
    społeczny i wzrost gospodarczy kraju.


    Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Analityk w Biurze Strategii

    Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska

    Numer ref.: PFR/BS/01/2019

    Termin zgłoszeń: 9 lutego 2019 r.

     

    Biuro Strategii zajmuje się wsparciem Zarządu we wdrażaniu strategii, pracą nad kluczowymi projektami oraz rozwojem biznesu.

    W związku z rosnącą liczbą strategicznych inicjatyw, poszukujemy osoby na stanowisko analityka. Dla ambitnych kandydatów, zainteresowanych działalnością instytucji rozwoju, praca ta jest okazją do doskonalenia swoich umiejętności.

    Do zadań kandydata będzie należało:

    wsparcie pracy Menedżera w Biurze Strategii poprzez:

    • przygotowanie analiz i raportów dotyczących Grupy PFR, jej działalności i możliwości dalszego rozwoju w kontekście otoczenia rynkowego oraz regulacyjnego (w tym pozyskiwanie informacji na potrzeby analiz, przygotowywanie projektów komunikatów prasowanych, wsparcie przy organizacji konferencji, procesów zakupowych),
    • samodzielną realizację przydzielonych zadań
      w ramach wskazanych projektów,
    • współpracę z innymi działami oraz podmiotami z Grupy PFR
      w celu długoterminowego planowania operacyjnego i finansowego,
    • administracyjno-biurowe wsparcie Biura (sporządzanie notatek,
      organizowanie spotkań, kontrolowanie kalendarzy, ustalanie kontaktów,
      rozliczanie faktur).

    Od kandydata oczekujemy:

    • bardzo dobrej umiejętności tworzenia prezentacji PowerPoint,
    • biegłej znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel,
    • bardzo dobrej komunikacji, zdolności interpersonalnych,
    • umiejętności organizacji pracy własnej i pracy w zespole,
    • umiejętności syntezy, pracy pod presją czasu i nad wieloma zadaniami jednocześnie,
    • poczucia odpowiedzialności oraz samodzielności,
    • zaangażowania oraz dynamizmu w działaniu,
    • co najmniej 2- letniego doświadczenia zawodowego w branży finansowej lub innej powiązanej,
    • swobodnego posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie.

    Wybranemu kandydatowi oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
    • pracę w dogodnej komunikacyjnie lokalizacji w centrum Warszawy,
    • udział w ciekawych i nowatorskich projektach oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
    • szansę na rozwój zawodowy,
    • opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, System Kafeteryjny MyBenefit.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) klikając:

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:


    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym
    PFR/BS/01/2019


    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. ul. Krucza, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oznaczonego numerem referencyjnym PFR/BS/01/2019 oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.”