Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Analityk w Departamencie Zarządzania Portfelem

Polski Fundusz Rozwoju S.A. O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Krucza 50

Warszawa

top

Analityk w Departamencie Zarządzania Portfelem

Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Termin: 21 lipca 2020 r.



Oferujemy Ci miejsce pracy, w którym będziesz: 

  • brać udział w projektach inwestycyjnych, w szczególności w fazie uruchamiania finansowania, monitorowania działania spółek w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i zapisami umownymi,
  • brać udział w podejmowanych działaniach naprawczych, restrukturyzacyjnych i windykacyjnych,
  • sporządzać raporty, analizy wniosków w zakresie obowiązków i zadań Departamentu,
  • wykonywać funkcje nadzorcze i zarządcze w spółkach.

Dołącz do nas, jeżeli:

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse,
  • posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów,
  • znasz dobrze zasady rachunkowości finansowej i zarządczej, 
  • znasz: zapisy Tarczy finansowej, kodeksu spółek handlowych, ordynacji podatkowej, ustawy o rachunkowości,
  • posiadasz zdolności analitycznego myślenia,
  • umiesz pracować w zespole,
  • bardzo dobrze znasz język angielski,
  • umiesz posługiwać się pakietem MS Office, w szczególności Excel, Power Point, Word.


Dodatkowymi atutami będą: 

  • posiadanie uznanych, międzynarodowych kwalifikacji finansowych (np. CFA, CIMA, ACCA) lub uczestniczenie w programie ich uzyskiwania,
  • znajomość prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego,
  • umiejętność modelowania finansowego oraz sporządzania modeli wyceny,
  • znajomość serwisów rynkowych (Bloomberg, Reuters, LEX, BISNODE).

Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

  • umowa
    o pracę
  • wpłata pracodawcy
    do PPK aż 4%
  • system
    premiowy
  • dofinansowania
    na przejazdy do pracy
  • opieka
    medyczna
  • wspólne
    wydarzenia
  • profesjonalny
    system szkoleń
  • ubezpieczenie
    na życie
  • inicjatywy
    sportowe
  • system Kafeteryjny - MyBenefit

Jeżeli jesteś zainteresowany, prosimy prześlij aplikację, klikając w przycisk Aplikuj poniżej.

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
  • Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

REKRUTACJA ZDALNA

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

bottom

Analityk w Departamencie Zarządzania Portfelem

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Termin: 21 lipca 2020 r.



Oferujemy Ci miejsce pracy, w którym będziesz: 

  • brać udział w projektach inwestycyjnych, w szczególności w fazie uruchamiania finansowania, monitorowania działania spółek w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i zapisami umownymi,
  • brać udział w podejmowanych działaniach naprawczych, restrukturyzacyjnych i windykacyjnych,
  • sporządzać raporty, analizy wniosków w zakresie obowiązków i zadań Departamentu,
  • wykonywać funkcje nadzorcze i zarządcze w spółkach.

Dołącz do nas, jeżeli:

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse,
  • posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów,
  • znasz dobrze zasady rachunkowości finansowej i zarządczej, 
  • znasz: zapisy Tarczy finansowej, kodeksu spółek handlowych, ordynacji podatkowej, ustawy o rachunkowości,
  • posiadasz zdolności analitycznego myślenia,
  • umiesz pracować w zespole,
  • bardzo dobrze znasz język angielski,
  • umiesz posługiwać się pakietem MS Office, w szczególności Excel, Power Point, Word.


Dodatkowymi atutami będą: 

  • posiadanie uznanych, międzynarodowych kwalifikacji finansowych (np. CFA, CIMA, ACCA) lub uczestniczenie w programie ich uzyskiwania,
  • znajomość prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego,
  • umiejętność modelowania finansowego oraz sporządzania modeli wyceny,
  • znajomość serwisów rynkowych (Bloomberg, Reuters, LEX, BISNODE).

Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

  • umowa
    o pracę
  • wpłata pracodawcy
    do PPK aż 4%
  • system
    premiowy
  • dofinansowania
    na przejazdy do pracy
  • opieka
    medyczna
  • wspólne
    wydarzenia
  • profesjonalny
    system szkoleń
  • ubezpieczenie
    na życie
  • inicjatywy
    sportowe
  • system Kafeteryjny - MyBenefit

Jeżeli jesteś zainteresowany, prosimy prześlij aplikację, klikając w przycisk Aplikuj poniżej.

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
  • Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 

REKRUTACJA ZDALNA

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Ogłoszenie archiwalne