Nr ref.: KRR03691
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W PROCESACH REKRUTACYJNYCH (PRACA, STAŻ, PRAKTYKI).
 
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku 09-411 ul. Chemików 7 (dalej: „PKN ORLEN S.A.”). Kontaktowe numery telefonów do administratora danych: (24) 256 00 00, (24) 365 00 00, (22) 778 00 00. Z administratorem danych może się Pani/Pan skontaktować także:
  1. wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]
  2. listownie na adres: 09-411 Płock, ul. Chemików 7. 
 
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w PKN ORLEN S.A. służy następujący adres email: [email protected] Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się także pisemnie na adres siedziby PKN ORLEN S.A., wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“.
 
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
PKN ORLEN S.A.

Analityk w Dziale Kontrolingu Sprzedaży i Logistyki

PKN ORLEN S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

PKN ORLEN S.A.

Bielańska 12

Warszawa

PKN ORLEN jest nowoczesnym graczem na rynku paliw i energetyki, największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, Platts TOP250 czy Thompson Reuters TOP100. Grupa ORLEN prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 100 krajów. PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, a zarazem największym przemysłowym producentem energii elektrycznej dysponującym mocami na poziomie 1,9 GWe. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2018 roku wyniosły ok. 211 mln boe. ORLEN nieprzerwanie od kilku lat uznawany jest najcenniejszą marką w Polsce, wycenianą na poziomie 4,7 mld zł. PKN ORLEN jest także jedyną w regionie firmą, która otrzymała już siódmy raz z rzędu prestiżowy tytuł The Most Ethical Company, przyznawany przez amerykański Ethisphere Institute.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk w Dziale Kontrolingu Sprzedaży i Logistyki
Nr ref.: KRR03691
Miejsce pracy:
Warszawa
Ważne do: 02-06-2020

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • opracowywanie i analizę informacji zarządczej oraz raportowanie i komentarz odchyleń do sytuacji finansowej w obszarze komercyjno-operacyjnym
  • wsparcie biznesu w postaci analizy danych finansowych i niefinansowych, które będą podstawą w podejmowaniu zarówno codziennych decyzji operacyjnych jak i decyzji długoterminowych
  • przygotowywanie i analizę kluczowych wskaźników efektywności w układzie międzynarodowej Grupy Kapitałowej
  • pozyskiwanie danych ze wszystkich obszarów spółki, celem ich analizy
  • sporządzanie raportów w zakresie realizacji planów sprzedaży i kosztów (OPEX)
  • dostarczanie rekomendacji z zakresu business challenge
  • analizę projektów rozwojowych i efektywnościowych, kontroling projektów inwestycyjnych (CAPEX)
  • udział w procesie przygotowywania budżetów rocznych, planów średnioterminowych, strategii
  • analizy i raporty ad-hoc

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opiekę medyczną, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych, oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany profil ekonomiczny lub finansowy
  • minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze kontrolingu/finansów/analiz
  • znajomość rachunkowości zarządczej
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel i PowerPoint
  • znajomość SAP i Hyperion będzie dodatkowym atutem
  • znajomość MS Access, PowerPivot/PowerQuery będzie dodatkowym atutem
  • samodzielność w działaniu
  • umiejętność analizowania i wyciągania wniosków na podstawie dużych zbiorów danych
  • profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań
  • innowacyjność

prześlij do nas swoją aplikację.

Ważne do: 02-06-2020
Analityk w Dziale Kontrolingu Sprzedaży i Logistyki
Numer ref.: Nr ref.: KRR03691

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • opracowywanie i analizę informacji zarządczej oraz raportowanie i komentarz odchyleń do sytuacji finansowej w obszarze komercyjno-operacyjnym
  • wsparcie biznesu w postaci analizy danych finansowych i niefinansowych, które będą podstawą w podejmowaniu zarówno codziennych decyzji operacyjnych jak i decyzji długoterminowych
  • przygotowywanie i analizę kluczowych wskaźników efektywności w układzie międzynarodowej Grupy Kapitałowej
  • pozyskiwanie danych ze wszystkich obszarów spółki, celem ich analizy
  • sporządzanie raportów w zakresie realizacji planów sprzedaży i kosztów (OPEX)
  • dostarczanie rekomendacji z zakresu business challenge
  • analizę projektów rozwojowych i efektywnościowych, kontroling projektów inwestycyjnych (CAPEX)
  • udział w procesie przygotowywania budżetów rocznych, planów średnioterminowych, strategii
  • analizy i raporty ad-hoc

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opiekę medyczną, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych, oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany profil ekonomiczny lub finansowy
  • minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze kontrolingu/finansów/analiz
  • znajomość rachunkowości zarządczej
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel i PowerPoint
  • znajomość SAP i Hyperion będzie dodatkowym atutem
  • znajomość MS Access, PowerPivot/PowerQuery będzie dodatkowym atutem
  • samodzielność w działaniu
  • umiejętność analizowania i wyciągania wniosków na podstawie dużych zbiorów danych
  • profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań
  • innowacyjność

prześlij do nas swoją aplikację.

Miejsce pracy:
Warszawa

Ogłoszenie archiwalne