Ta oferta pracy jest nieaktualna od 166 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk w Obszarze Contact Center

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-03-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

    Analityk w Obszarze Contact Center
    Miejsce pracy: Warszawa
    Jesteś osobą, która myśli analitycznie, chcesz się rozwijać? 

    Świat liczb i danych nie ma przed Tobą tajemnic? 

    Tabele przestawne i makra to dla Ciebie pestka? 

    Dołącz do Nas!
     

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: 

    • poszukiwanie w liczbach informacji o możliwych obszarach usprawnień i rozwoju Contact Center,
    • analitykę wyników jakościowych i efektywnościowych Contact Center,
    • sporządzanie cyklicznych raportów mierzących efektywność działań Obszaru Contact Center,
    • przygotowanie analiz oraz ich graficzne przedstawianie,
    • generowanie wniosków i rekomendacji w oparciu o przygotowane dane,
    • współpracę z jednostkami Banku w zakresie analizy potrzeb raportowo-analitycznych.

    Oczekujemy od Ciebie: 

    • eksperckiej umiejętności i doświadczenia w zakresie czytania i analizy danych, wyciągania wniosków i rekomendacji działań,
    • samodzielnego inicjowania analiz danych w celu poprawy jakości i efektywności prowadzonych przez Contact Center działań biznesowych,
    • umiejętności diagnozowania problemów i kreowania nowych rozwiązań,
    • praktycznej znajomości takich narzędzi, jak: Excel, SQL, Access, Power Point,
    • znajomości mechanizmów zarządzania ruchem w Contact Center,
    • praktycznej znajomości narzędzi dających możliwość mapowania procesów (nie jest to warunek konieczny, ale będzie dodatkowym atutem).

    Co Ci oferujemy?

    • przestrzeń do działania,
    • możliwość pracy z wykorzystaniem silnych stron,
    • stabilność, dzięki umowie o pracę,
    • wygodę i oszczędność, dzięki ofercie pracowniczej obejmującej prywatną opiekę medyczną i kartę na zajęcia rekreacyjne,
    • samodzielne stanowisko pracy w energicznym i ambitnym zespole,
    • miłą atmosferę, dzięki pracy w przyjaznej przestrzeni i w dobrym towarzystwie,
    • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na poniższy adres:
    [email protected]

    z dopiskiem:

    OCC/DCI/ANA/WAW

    wraz z klauzulą:

    „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

     

    Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.