Oferta pracy

Analityk

Klient Pracuj.plO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna 8 godzin
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Przykładowe zadania:

  • analiza zachowań użytkowników na stronie i w aplikacji (wsparcie UX)

  • prowadzenie testów A/B

  • konfiguracja i rozwój narzędzi analityki internetowej

  • analiza efektywności źródeł ruchu (SEM, SEO, reklama online, działania remarketingowe, kampanie marketing automation)

  • wsparcie projektów e-commerce takich jak personalizacja czy rozbudowa strony internetowej i aplikacji mobilnej

  • segmentacja i zaawansowana analiza profilu klienta

  • budowa scenariuszy marketing automation (omnichannel)

  • wprowadzenie standardów pomiaru efektywności kampanii, budowa dashboardów KPI

  • optymalizacja kampanii z wykorzystaniem modeli predykcyjnych

  • utrzymanie i rozbudowa modelu danych zorientowanych wokół klienta

  • wdrożenie modelu danych do raportowania (wymagania do rozbudowy DWH, zaprojektowanie i wdrożenie schematu raportowego, integracja danych w MS Azure)

  • budowa dashboardów w narzędziach BI, wprowadzenie standardów raportowania

  • automatyzacja i optymalizacja raportów

  • analizy ad-hoc i wsparcie analityczne innych działów w obszarze zarządzania sprzedażą w różnych kanałach

Nasze wymagania

  • Jeśli twój profil pasuje do części poniższych stwierdzeń, aplikuj do nas, a znajdziemy dla Ciebie ciekawe i rozwijające zajęcia:

  • czujesz się komfortowo posługując się: SQL, Excel, python lub R

  • masz praktyczne doświadczenie w pracy z dużymi i złożonymi zbiorami danych

  • patrząc na dane w głowie rodzi Ci się wiele pomysłów ich biznesowego wykorzystania

  • swoją rolę widzisz pomiędzy IT a biznesem

  • lubisz z morza danych wydobywać kluczowe wartości i prezentować je w estetycznych dashboardach

  • web analytics to dla Ciebie coś więcej niż interfejs do wyświetlania liczby wizyt na stronie

  • nie interesuje Cię status quo, lubisz automatyzować i optymalizować oraz przeprowadzać testy A/B

  • świadomie korzystasz z danych - rozumiesz ich pochodzenie, wiesz co dzieje się w systemach w których je przetwarzasz

  • rozumiesz i znasz techniki eksploracji danych

  • masz doświadczenie w pracy na systemie typu marketing automation

  • łakniesz poznawania nowych i profesjonalnych narzędzi analitycznych

  • lubisz widzieć efekty swojej pracy

  • potrafisz się skutecznie komunikować w języku angielskim

To oferujemy

  • oferujemy wsparcie w czasie „onboardingu” oraz podnoszenie kompetencji przez szkolenia narzędziowe

  • pracujemy na najlepszych narzędziach w obszarze marketing automation, webanalityki, business intelligence oraz w technologiach cloudowych

  • mamy możliwość wdrażania własnych pomysłów – pracujemy w gronie osób otwartych na niekonwencjonalne rozwiązania

  • rozwijamy kompetencje analityczno-programistyczne (SQL, python, R, javascript)

  • pracujemy z międzynarodowymi partnerami, co pozwala podnosić lub pielęgnować kompetencje językowe (angielski)

  • bogaty pakiet benefitów, w tym preferencyjne stawki pakietu medycznego i sportowego

  • dostęp do oferowanych produktów ze zniżkami rzędu 80%

  • możliwość brania udziału w międzynarodowych konferencjach w Polsce i za granicą

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Klient Pracuj.pl

Jesteśmy Grupą Kapitałową tworzącą jedno z 12 najdłużej działających przedsiębiorstw z branży transportowej na świecie. Od dekad łączymy Polskę oraz Europę Środkową i Wschodnią ze światem obsługując miliony klientów każdego roku. W 2019 r. było ich ponad 10 milionów. Łącząc tradycję z nowoczesnością dbamy o to, by na całym świecie oferować naszym klientom najdogodniejsze i najbardziej komfortowe warunki podróży. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy tworzą zespół ekspertów w swoich dziedzinach. Wspólnie budujemy jedną z najbardziej znanych i cenionych na świecie polskich marek.

Przewiń do profilu firmy