Oferta pracy

Analityk wsparcia (1. linia)

Famoc S.A.O firmie

3 900‐5 200 zł / mies. (zal. od umowy)

Famoc S.A.

Wajdeloty 12

Gdańsk

KLIKNIJ i zobacz czym jest Famoc?

Praca w Famoc to pasja do najnowszych technologii. Uważamy, że urządzenia mobilne są świetne… chyba że jesteś w branży IT i musisz je zabezpieczyć i nimi zarządzać. Na szczęście udało nam się znaleźć rozwiązanie, które pomoże firmom dbać o smartfony i tablety, nie tracąc przy tym tego, co w nich najlepsze – dreszczyku emocji związanego z ich wykorzystaniem w pracy. Nasza załoga to już 50 osób i chcemy więcej!

Analityk wsparcia (1. linia)

Z kim na co dzień współpracujemy?

  • Giganci telekomunikacyjni: Samsung, Google, T-Mobile, Orange, Polkomtel
  • Wybrani klienci: Poczta-Polska, mBank, Generali, Intercity, Komenda Główna Policji

Kogo szukamy? 

Szukamy juniora, który zasili naszą pierwszą linię wsparcia w kilkuosobowym, zgranym dziale Supportu!


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • bieżąca korespondencja z klientami i partnerami: 
    - obsługa systemu rejestracji zgłoszeń (rejestrowanie, kategoryzowanie oraz rozwiązywanie incydentów), 
    - przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie incydentów zgłaszanych telefonicznie,
    - realizacja zamówień licencji otrzymywanych drogą poczty elektronicznej oraz w systemie rejestracji zgłoszeń,
  • analiza zgłaszanych problemów i szukanie możliwych rozwiązań we współpracy z testerami i programistami,
  • szkolenia z obsługi systemu - zarówno zdalnie, jak i u klientów,
  • doradztwo i analiza wymagań klienta,
  • bieżąca kontrola stanu zarządzanej infrastruktury chmurowej,
  • eskalacja zgłoszeń oraz współpraca z zespołem 2. linii wsparcia w bardziej złożonych kwestiach,
  • eskalacja incydentów oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i sprzętu,
  • współpraca z zespołami programistów i testerów,
  • rozwój bazy wiedzy IT, dokumentowanie znanych problemów, sugerowanie ulepszeń naszych procesów i procedur.

Co powinieneś/aś mieć?

  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • wiedzę z zakresu IT/technologii mobilnych,
  • podstawową znajomość systemów RHEL/CentOS i języka SQL,
  • znajomość zagadnień związanych ze środowiskiem sieciowym (LAN/WAN),
  • angielski w stopniu komunikatywnym,
  • bardzo dobrą organizację pracy,
  • asertywność i samodzielność.

Dodatkowym atutem będzie:

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość usług katalogowych Active Directory, LDAP,
  • znajomość MS Windows Server, Microsoft Exchange, MS Certificate Authority, VMWare,
  • doświadczenie w pracy z systemami obsługi zgłoszeń (np. Freshdesk, OTRS, Jira).

A co w zamian?

W Famoc znajdziesz przede wszystkim fajnych ludzi, brak korpo struktur, ciekawe technologie i stabilną pracę w dynamicznej, działającej globalnie firmie. Do tego paczka benefitów:

  • Roczny budżet szkoleniowy 
  • Elastyczne formy współpracy (umowa o pracę, B2B)
  • Elastyczne godziny pracy (startujemy między 7:00 a 10:00) 
  • Możliwość pracy zdalnej 
  • Służbowy laptop i telefon
  • Ubezpieczenie na życie i opieka medyczna
  • Dofinansowanie kart Multisport
  • Piłkarzyki, xbox i rzutki
  • Dwudniowy onboarding i lunch zapoznawczy z CEO
  • Owocowe środy i nielimitowana kawa ;) 
  • Spełniane marzenia pracowników z pudła marzeń :)
  • Dogodna lokalizacja biura, 3 minuty od SKM Wrzeszcz

Zapraszamy do przesyłania CV! :)

Jeśli chcesz zobaczyć więcej z życia firmy, sprawdź:

Facebook  Instagram  YouTube Twitter

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy