Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Analityk wsparcia oprogramowania

EDP Support Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • ­ wspieranie działań serwisowych

  • ­ analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów

  • ­ udział we wdrażaniu systemów

  • ­ współtworzenie dokumentacji technicznej

Nasze wymagania

  • ­ umiejętność analizy i rozwiązywania problemów

  • ­ podstawowa znajomość baz danych MySql, Oracle, MsSql

  • ­ znajomość systemów Linux, Windows Server, VMware

  • ­ znajomość środowisk sieciowych LAN i WAN

  • ­ umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów

  • ­ dyspozycyjność

  • ­ komunikatywność

  • ­ umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • ­ doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • ­ zdolność samodzielnego uczenia się

To oferujemy

  • ­ umowa o pracę

  • ­ możliwość rozwoju zawodowego

  • ­ udział w prestiżowych projektach wdrożeniowych

  • ­ atrakcyjne warunki finansowe

  • ­ prywatna opieka medyczna

  • ­ dobrą atmosferę w pracy

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

EDP Support Polska Sp. z o.o.

EDP Support Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 1994 roku.

Jesteśmy producentem rozwiązań informatycznych w zakresie rejestracji i rozliczania czasu pracy pracowników, rejestracji i nadzoru procesów produkcyjnych, kontroli dostępu, a także integracji z systemami ERP i zarządzania produkcją. Naszymi klientami są średnie i duże przedsiębiorstwa produkcyjne.

Wdrożenia realizowane są na bazie naszych własnych rozwiązań programowych i sprzętowych, a także przy współpracy z renomowanymi partnerami technologicznymi.

EDP Support Polska Sp. z o.o. jest partnerem firmy SAP A.G. i posiada status SAP Software Solution & Technology Partner, a także jest certyfikowanym partnerem firm Dormakaba, Legic, NXP.

Przewiń do profilu firmy