Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk wykorzystania powierzchni biura

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2019-02-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Naszym klientem jest wiodąca firma świadczącą profesjonalne usługi w sektorze nieruchomości komercyjnych. Jeśli masz głowę do danych i cechuje Cię analityczne podejście, aplikuj do nas!

    Analityk wykorzystania powierzchni biura
    Nr ref.: /469/02/2019/JW/37516
    Warszawa
    oferujemy
    • Umowę o pracę
    • Atrakcyjny pakiet socjalny (w tym systemy Benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie)
    • Możliwość pracy w wysoce profesjonalnym, stymulującym i wymagającym środowisku pracy w firmie wielonarodowej z perspektywą kariery długoterminowej
    • Okazję do wykazania własnych inicjatyw
    • Atrakcyjną lokalizację biura w odległości 5-minutowego spaceru od stacji metra
    • Wygodne środowisko pracy (własna stołówka, biblioteka, strefa relaksu)
    • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i programach rozwojowych
    • Przyjazną i wspierającą kulturę firmy

    zadania

    • Ścisła współpraca z zespołem analizy zagospodarowania powierzchni celem optymalizacji bieżącego wykorzystania powierzchni biura i przyszłego wzrostu liczby pracowników
    • Dostarczanie danych wejściowych i uczestnictwo w spotkaniach przeglądowych poświęconych wzrostowi portfela nieruchomości.
    • Uczestnictwo w spotkaniach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie przeglądu prognoz dotyczących obłożenia nieruchomości
    • Zaangażowanie zainteresowanych stron i klientów w celu gromadzenia danych dotyczących prognoz dotyczących wykorzystania powierzchni.
    • Działania, na celu rozwiązania wszelkich stwierdzonych luk w danych
    • Współpraca innymi zespołami w celu zebrania danych w rzetelne raporty, aby umożliwić rekomendację atrakcyjnego portfolio i uzasadniać swoje decyzje
    • Identyfikacja możliwości optymalizacji i oszczędności kosztów w portfelu klienta
    • Dążenie do ciągłego doskonalenia danych i raportowania zgodnie z potrzebami klienta, umożliwiając bardziej efektywne zarządzanie portfelem
    • Koordynacja regularnych spotkań dotyczących oceny portfolio
    • Organizacja komunikacji i zarządzania planami wynikającymi ze spotkań
    oczekujemy
    • Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej i zdolności do prowadzenia procesu biznesowego dzięki kompleksowej analizie zgromadzonych danych
    • 3-5 lat doświadczenia w branży nieruchomości, najlepiej w analizie zagospodarowania i wykorzystania aktualnej powierzchni i potencjalnych
    • Wysokich umiejętności analitycznych z dobrą znajomością Excela,
    • Umiejętności przetwarzania dużych ilości danych w celu wyciągnięcia wniosków biznesowych
    • Silnego zrozumienia aktualnych trendów w miejscu pracy w firmie
    • Bardzo dobrej komunikacji w języku angielskim, pisemnej i ustnej oraz umiejętności poradzenia rozmów z wymagającym klientem
    • Silnej umiejętności zarządzania projektami, zdolności dotrzymywania terminów i kluczowych etapów ustalonych przez klienta
    • Wysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i profesjonalizmu



    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47