sharing the costs of sports activities
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAnalyst Customer Care with French (remote)
3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
Wrocław
Wrocław, Lower Silesia- offer expired over a month ago
- contract of employment
- full-time
- specialist (Mid / Regular)
- home office work, hybrid work
- Immediate employment
- remote recruitment
Your responsibilities
Customer Service in the Customer Care team
Handling customer interactions via defined channels (case and telephone)
Cooperate with the business on customer relationship management via Salesforce functionalities
Responsible for completing assigned tasks within SLA targets
Order management in SAP OTC module
Our requirements
Bachelor's degree or higher from an accredited university
1-2 years of equivalent work experience in Customer Service, Order Management, Complaints Handling, Customer Issue Resolution, Logistics, Marketing
English and French at minimum B2 level
Experience working with ERP or CRM platforms (SAP and SalesForce not required - we can provide you a training)
Ability to manage change including quickly adapting to new systems and processes
What we offer
Private medical care
Life insurance
Retirement scheme
Multisport card
Opportunity to work globally as part of an international organization
Work in a respectful, inclusive and friendly environment with open door policy
Professional training and onboarding package
Supporting your professional development, possibility to gain certifications/co-founding studies
Supporting your work-life balance through being a part of community groups, CSR actions, volunteering
Internal integration events
Holiday Bonus
Benefits
private medical care
sharing the costs of foreign language classes
life insurance
remote work opportunities
integration events
retirement pension plan
parking space for employees
extra social benefits
holiday funds
redeployment package
charity initiatives
3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.