background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Analyst Customer Care with Italian (remote)

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.About the company

  • Wrocław
    Wrocław, Lower Silesia
  • offer expired 2 years ago
  • contract of employment
  • full-time
  • specialist (Mid / Regular)
  • home office work, hybrid work
  • Immediate employment
  • remote recruitment

Your responsibilities

  • Customer Service in the Customer Care team
  • Handling customer interactions via defined channels (case and telephone)
  • Cooperate with the business on customer relationship management via Salesforce functionalities
  • Responsible for completing assigned tasks within SLA targets
  • Order management in SAP OTC module

Our requirements

  • Bachelor's degree or higher from an accredited university
  • 1-2 years of equivalent work experience in Customer Service, Order Management, Complaints Handling, Customer Issue Resolution, Logistics, Marketing
  • English and Italian at minimum B2 level
  • Experience working with ERP or CRM platforms (SAP and SalesForce not required - we can provide you a training)
  • Ability to manage change including quickly adapting to new systems and processes

What we offer

  • Private medical care
  • Life insurance
  • Retirement scheme
  • Multisport card
  • Opportunity to work globally as part of an international organization
  • Work in a respectful, inclusive and friendly environment with open door policy
  • Professional training and onboarding package
  • Supporting your professional development, possibility to gain certifications/co-founding studies
  • Supporting your work-life balance through being a part of community groups, CSR actions, volunteering
  • Internal integration events
  • Holiday Bonus
  • Fully remote work/hybrid work

Benefits

  • sharing the costs of sports activities
  • private medical care
  • sharing the costs of foreign language classes
  • life insurance
  • remote work opportunities
  • integration events
  • retirement pension plan
  • parking space for employees
  • extra social benefits
  • holiday funds
  • redeployment package
  • charity initiatives

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
R01088442

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Analyst Customer Care with Italian (remote), Wrocław