Ta oferta pracy jest nieaktualna od 186 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

AP Accountant with German/French

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2017-11-16

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy. Tylko w 2015 r. Spring Professional przeprowadził rekrutację 36 tysięcy osób na stanowiska w grupie średniej i wyższej kadry kierowniczej na całym świecie.

    For our Client, the company with German capital, who leads their Shared Service Centre in Poznan, we are looking for the candidate for the position of Accounts Payable Specialist. This person will be responsible for processing of invoices, documents and data entry related to AP process in line with procedures defined in SLA’s and closing calendar deadlines. He/She reports directly to the Accounts Payable Team Leader.
    APFG/11/2017

    Principal duties:

    • Perform day-to-day accounts payable transaction in a timely and accurate manner in accordance with defined operating procedures.
    • Manage routine mis-matched, blocked or parked invoices
    • Prepare postings and transfer to SAP FI
    • Posting outgoing payments
    • Administer invoices: control, verification (workflow and electronic handling), processing
    • Checking suppliers payment reminders
    • Generate defined standard reports and process ad-hoc requests
    • Perform period-end processing and reporting
    • Follow up on intercompany reconciliation
    • Contribute to process improvement initiatives

    Requirements:

    • Min. BA degree in Finance/Accounting
    • 1 year of experience in financial/administration/SSC area
    • Knowledge of SAP FI – an asset.
    • Very good German OR French language skills – B2/C1.
    • Good English language skills – B1/B2.
    • Very good work organization and time management skills
    • Very good communications skills with different levels in the organization
    • Strong Customer focus
    • Knowledge sharing
    • Self-development & ability to learn new things
    • Ability to cope with stress and time pressure
    • Good knowledge of accounting principles

    What do we offer:

    • Interesting position in accounting department;
    • Opportunity to develop accounting knowledge and language skills;
    • Competitive remuneration & benefits package;
    • Language courses and accounting certificates;
    • Possibility to grow within the organisation.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.