Oferta pracy
ACC/GER

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

AP/AR/GL Accountant with German

Antal SSC/BPOO firmie

  • łódź
    Łódź, łódzkie
  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 11 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Antal SSC/BPO

łódź

Łódź

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Dla naszego klienta - sektor SSC - szukamy kandydatów wiążących swoją przyszłość z branżą księgową. Aplikuj, jeżeli masz doświadczenie i chcesz się rozwijać w którymś z działów - Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger.

Miejsce pracy: Łódź
ACC/GER

Zakres zadań (w zależności od procesu):

  • przygotowanie płatności,
  • monitoring należności, wyjaśnianie nieścisłości,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • udział w zamknięciach miesiąca / roku,
  • koordynacja oraz procesowanie transakcjI
  • dekretacja i księgowanie dokumentów
  • przygotowywanie dokumentacji / raportów
 
  • samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych
  • wyliczanie m.in. rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z zapisami księgi głównej
  • kooperacja z instytucjami zewnętrznymi,
  • wiele innych, rozwijających obowiązków

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w dziale AP lub AR lub GL
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • wykształcenie wyższe
  • chęć rozwoju w międzynarodowych strukturach

Nasz klient oferuje:

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych,
  • szeroki pakiet benefitów,
  • możliwość użycia języków obcych w codziennej pracy,
  • realne możliwości rozwoju Twoich kompetencji poprzez stawianie ambitnych celów; możliwości awansu pionowego i poziomego oraz poszerzania wiedzy z różnych obszarów,
  • dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy,
  • możliwość pracy zdalnej na pandemii

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [email protected]

[email protected]
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

Dla naszego klienta - sektor SSC - szukamy kandydatów wiążących swoją przyszłość z branżą księgową. Aplikuj, jeżeli masz doświadczenie i chcesz się rozwijać w którymś z działów - Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger.

Numer ref.: ACC/GER

Zakres zadań (w zależności od procesu):

  • przygotowanie płatności,
  • monitoring należności, wyjaśnianie nieścisłości,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • udział w zamknięciach miesiąca / roku,
  • koordynacja oraz procesowanie transakcjI
  • dekretacja i księgowanie dokumentów
  • przygotowywanie dokumentacji / raportów
 
  • samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych
  • wyliczanie m.in. rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z zapisami księgi głównej
  • kooperacja z instytucjami zewnętrznymi,
  • wiele innych, rozwijających obowiązków

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w dziale AP lub AR lub GL
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • wykształcenie wyższe
  • chęć rozwoju w międzynarodowych strukturach

Nasz klient oferuje:

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych,
  • szeroki pakiet benefitów,
  • możliwość użycia języków obcych w codziennej pracy,
  • realne możliwości rozwoju Twoich kompetencji poprzez stawianie ambitnych celów; możliwości awansu pionowego i poziomego oraz poszerzania wiedzy z różnych obszarów,
  • dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy,
  • możliwość pracy zdalnej na pandemii

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [email protected]

Ogłoszenie archiwalne