Oferta pracy

AP/MAN

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Antal SSC/BPO

AP Manager

Antal SSC/BPOO firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 08 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Antal SSC/BPO

Warszawa

Warszawa

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Dla naszego klienta  – znanej firmy z sektora SSC szukamy osoby na stanowisko:

 

AP Manager

*obecnie praca odbywa się w 100% zdalnie

*po pandemii delegacje do siedziby klienta raz/dwa razy w miesiącu

Miejsce pracy: Warszawa
AP/MAN

Obowiązki:

- zarządzanie całym procesem AP (tranzycja procesów + stabilizacja)

- dbanie o przestrzeganie zasad i procedur zgodnie z polityką firmy

- zapewnienie wysokiego standardu pracy i satysfakcji klientów

- aktywne kierowanie wewnętrznymi inicjatywami mającymi na celu ciągłe doskonalenie procesów i zwiększanie wydajności

- tworzenie przyjaznego środowiska pracy, które przyciągnie i zatrzyma talenty

 

Wymagania:

- 5 - 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w sektorze SSC/BPO

- wykształcenie kierunkowe (najlepiej finanse i rachunkowość bądź pokrewne)

- bardzo dobra znajomość finansów i rachunkowości, pasja do ludzi, procesów i usprawnień

- doskonałe umiejętności zarządzania ludźmi

- zdolność do nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji

- biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (dodatkowa znajomość j.europejskich mile widziana)

 

Nasz klient oferuje:

- objęcie roli Process Ownera AP

- konkurencyjne wynagrodzenie

- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie

- prywatną opiekę medyczną - poziom premium

- kartę Multisport

- grupowe ubezpieczenie na życie

- dodatek urlopowy

- pracę w międzynarodowym środowisku

- dostęp do platformy e-learningowej LinkedIn

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania bądź poprzez e-mail: [email protected]


Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

Dla naszego klienta  – znanej firmy z sektora SSC szukamy osoby na stanowisko:

 

AP Manager

*obecnie praca odbywa się w 100% zdalnie

*po pandemii delegacje do siedziby klienta raz/dwa razy w miesiącu

Numer ref.: AP/MAN

Obowiązki:

- zarządzanie całym procesem AP (tranzycja procesów + stabilizacja)

- dbanie o przestrzeganie zasad i procedur zgodnie z polityką firmy

- zapewnienie wysokiego standardu pracy i satysfakcji klientów

- aktywne kierowanie wewnętrznymi inicjatywami mającymi na celu ciągłe doskonalenie procesów i zwiększanie wydajności

- tworzenie przyjaznego środowiska pracy, które przyciągnie i zatrzyma talenty

 

Wymagania:

- 5 - 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w sektorze SSC/BPO

- wykształcenie kierunkowe (najlepiej finanse i rachunkowość bądź pokrewne)

- bardzo dobra znajomość finansów i rachunkowości, pasja do ludzi, procesów i usprawnień

- doskonałe umiejętności zarządzania ludźmi

- zdolność do nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji

- biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (dodatkowa znajomość j.europejskich mile widziana)

 

Nasz klient oferuje:

- objęcie roli Process Ownera AP

- konkurencyjne wynagrodzenie

- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie

- prywatną opiekę medyczną - poziom premium

- kartę Multisport

- grupowe ubezpieczenie na życie

- dodatek urlopowy

- pracę w międzynarodowym środowisku

- dostęp do platformy e-learningowej LinkedIn

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania bądź poprzez e-mail: [email protected]

Ogłoszenie archiwalne