Oferta pracy

AP Team Leader

Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 04 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Grafika górna
Arche Consulting jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i doświadczenie uzyskane dzięki kilkuletniej praktyce w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych dla różnorodnych pod kątem wielkości i kapitału firm. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
AP Team Leader
Miejsce pracy: Katowice
AP/KAT/MAS

Dla naszego Klienta poszukujemy AP Team Leadera do pełnego wyzwań projektu migracji procesów do Polski. Przejmiesz rolę process ownera i partnera we wspólnocie, która prowadzi już ponad 50% transakcji firmy na świecie.  

Nasz klient nie boi się inwestycji w nowe technologie, dlatego możesz mieć pewność, że czeka Cię nowoczesne, innowacyjne środowisko pracy, które jeszcze mocniej wpłynie na Twój rozwój i usprawni Twoje procesy.

Lubisz mieć pełną swobodę i zamiast raportować, prowadzić żywą burzę mózgów na zasadzie partnerstwa?  

Na pierwszym miejscu stawiasz relacje i poczucie jedności w długofalowej współpracy? 

Do każdego nowego projektu podchodzisz jak do wyzwania i nie boisz się go realizować?

-  Zespół liczy na Ciebie!


Obowiązki:

  • udział w rozwoju SSC, prowadzenie przejścia nowych procesów oraz wdrażanie systemów wspierających,
  • aktywne wsparcie w projektach związanych z usprawnianiem procesów i poszerzaniem zespołu księgowego,
  • standaryzacja procedur i tworzenie wewnętrznych szablonów do wykorzystania przez firmę,
  • nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z interesariuszami oraz identyfikowanie obszarów usprawnień w serwisie,
  • zarządzanie podległym zespołem (podział, delegowanie i egzekwowanie obowiązków, motywowanie pracowników),
  • przygotowywanie miesięcznych raportów oraz uzgodnień, wsparcie procesu zamknięcia miesiąca,
  • wsparcie eksperckie członków zespołu oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów merytorycznych w obszarze AP,
  • bliska współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy i dbanie o wysoką jakość obsługi.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość F&A oraz duże zainteresowanie zarządzaniem, procesami i usprawnieniami,
  • min. 5 lat ogólnego, połączonego doświadczenia w księgowości i finansach, najlepiej z doświadczeniem w wiodących zespołach księgowości transakcyjnej w środowisku SSC/BPO,
  • licencjat/magister rachunkowości lub finansów lub równoważny certyfikat,
  • silne umiejętności zarządzania (najlepiej 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2,
  • doskonałe umiejętności komunikacji, obsługi klienta i delegowania.

Benefity:

  • elastyczny start pracy dostosowany do Twojego urlopu w okresie wakacyjnym,
  • stabilne zatrudnienie z konkurencyjnym wynagrodzeniem,
  • długofalowy rozwój w strukturach Firmy, 
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta Multisport,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • dodatek urlopowy,
  • dostęp do platformy e-learningowej LinkedIn.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Arche Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-112) przy ul. Morelowej 25 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Arche Consulting Sp. z o.o.  Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o.  potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby.

 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.

 

Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Mam prawo do uzyskania informacji o podmiotach, którym moje dane osobowe zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.

 

Wpis KRAZ: 8162

AP Team LeaderNumer ref.: AP/KAT/MAS

Dla naszego Klienta poszukujemy AP Team Leadera do pełnego wyzwań projektu migracji procesów do Polski. Przejmiesz rolę process ownera i partnera we wspólnocie, która prowadzi już ponad 50% transakcji firmy na świecie.  

Nasz klient nie boi się inwestycji w nowe technologie, dlatego możesz mieć pewność, że czeka Cię nowoczesne, innowacyjne środowisko pracy, które jeszcze mocniej wpłynie na Twój rozwój i usprawni Twoje procesy.

Lubisz mieć pełną swobodę i zamiast raportować, prowadzić żywą burzę mózgów na zasadzie partnerstwa?  

Na pierwszym miejscu stawiasz relacje i poczucie jedności w długofalowej współpracy? 

Do każdego nowego projektu podchodzisz jak do wyzwania i nie boisz się go realizować?

-  Zespół liczy na Ciebie!


Obowiązki:

  • udział w rozwoju SSC, prowadzenie przejścia nowych procesów oraz wdrażanie systemów wspierających,
  • aktywne wsparcie w projektach związanych z usprawnianiem procesów i poszerzaniem zespołu księgowego,
  • standaryzacja procedur i tworzenie wewnętrznych szablonów do wykorzystania przez firmę,
  • nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z interesariuszami oraz identyfikowanie obszarów usprawnień w serwisie,
  • zarządzanie podległym zespołem (podział, delegowanie i egzekwowanie obowiązków, motywowanie pracowników),
  • przygotowywanie miesięcznych raportów oraz uzgodnień, wsparcie procesu zamknięcia miesiąca,
  • wsparcie eksperckie członków zespołu oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów merytorycznych w obszarze AP,
  • bliska współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy i dbanie o wysoką jakość obsługi.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość F&A oraz duże zainteresowanie zarządzaniem, procesami i usprawnieniami,
  • min. 5 lat ogólnego, połączonego doświadczenia w księgowości i finansach, najlepiej z doświadczeniem w wiodących zespołach księgowości transakcyjnej w środowisku SSC/BPO,
  • licencjat/magister rachunkowości lub finansów lub równoważny certyfikat,
  • silne umiejętności zarządzania (najlepiej 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2,
  • doskonałe umiejętności komunikacji, obsługi klienta i delegowania.

Benefity:

  • elastyczny start pracy dostosowany do Twojego urlopu w okresie wakacyjnym,
  • stabilne zatrudnienie z konkurencyjnym wynagrodzeniem,
  • długofalowy rozwój w strukturach Firmy, 
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta Multisport,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • dodatek urlopowy,
  • dostęp do platformy e-learningowej LinkedIn.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne