Oferta pracy

AP Team Leader

Grafton Recruitment

  • Łódź, łódzkie

  • ważna jeszcze 17 dni
    do: 10 lis 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
top

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

AP Team Leader
Miejsce pracy: Łódź
9-7-62044

W związku z rozwojem naszego międzynarodowego klienta poszukujemy Lidera Zespołu Finansowego.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Zarządzanie zespołem finansowym, organizowanie i nadzór pracy w zespole;
  • Dbanie o pozytywną atmosferę oraz aktualizację, weryfikację i dzielenia się wiedzą w zespole;
  • Identyfikacja obszarów do optymalizacji i stałe doskonalenie efektywności procesów oraz ich standaryzacja;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami w oparciu o utrzymywanie przejrzystości i spójności w przepływie informacji;
  • Koordynowanie przepływem informacji z dostawcami;
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i sprawozdań;
  • Współpraca z Działem Księgowo-Podatowym, Działem Zakupów oraz Działem Logistyki.

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w dziale AP lub/i GL oraz w zarządzaniu zespołem;
  • Wiedza jak procesy finansowe funkcjonują i świadomość zależności między nimi;
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (w obszarze finansów, ekonomii lub rachunkowości);
  • Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w środowisku biznesowym;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz SAP;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz z dostawcami;
  • Nastawienie na współpracę i poszukiwanie rozwiązań;
  • Proaktywność w działaniu oraz zaangażowanie.

Korzyści

  • Stabilność zatrudnienia;
  • Umowa o pracę;
  • Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych;
  • Świetna atmosfera;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Dofinansowanie do wczasów pod gruszą.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

AP Team LeaderNumer ref.: 9-7-62044

W związku z rozwojem naszego międzynarodowego klienta poszukujemy Lidera Zespołu Finansowego.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Zarządzanie zespołem finansowym, organizowanie i nadzór pracy w zespole;
  • Dbanie o pozytywną atmosferę oraz aktualizację, weryfikację i dzielenia się wiedzą w zespole;
  • Identyfikacja obszarów do optymalizacji i stałe doskonalenie efektywności procesów oraz ich standaryzacja;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami w oparciu o utrzymywanie przejrzystości i spójności w przepływie informacji;
  • Koordynowanie przepływem informacji z dostawcami;
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i sprawozdań;
  • Współpraca z Działem Księgowo-Podatowym, Działem Zakupów oraz Działem Logistyki.

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w dziale AP lub/i GL oraz w zarządzaniu zespołem;
  • Wiedza jak procesy finansowe funkcjonują i świadomość zależności między nimi;
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (w obszarze finansów, ekonomii lub rachunkowości);
  • Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w środowisku biznesowym;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz SAP;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz z dostawcami;
  • Nastawienie na współpracę i poszukiwanie rozwiązań;
  • Proaktywność w działaniu oraz zaangażowanie.

Korzyści

  • Stabilność zatrudnienia;
  • Umowa o pracę;
  • Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych;
  • Świetna atmosfera;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Dofinansowanie do wczasów pod gruszą.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne