Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 23.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Kraków, małopolskie 23.09.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.09.2018

    Responsibilities: You will have the opportunity to gain experience in SAP You will have direct contact with new technologies on a daily basis You will be a first line application support for our internal customers You will be solving issues...

  • o firmie

    Wadowice, małopolskie 23.09.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT. Kluczowe zadania: re-instalacje...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.09.2018

    MAIN RESPONSIBILITIES: Separate IT Activity Technique (installation, management, service and support for PCs and peripherals, operating systems and applications) Site incident resolution for PC and peripheral users Solving IT change requirements...

  • Kraków, małopolskie 22.09.2018

    KOGO SZUKAMY? Jesteśmy młodym zespołem, który każdego dnia podejmuje nowe wyzwania. Chcemy pracować z osobami, które mają wewnętrzną motywację do rozwoju i nie boją się innowacji. Obecnie szukamy energicznej osoby, która swoja obecnością zasili...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.09.2018

    Tasks: As an Application Specialist, you will: Identify, propose, advise and implement existing Global Master Data application technology and Global Master Data solutions/services, sharing knowledge and guiding others on implementation and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    application support specialist - małopolskie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 21.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...

  • Kraków, małopolskie 21.09.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.09.2018

    Job description: Provides comprehensive and expanded first and second level help desk support for IT incidents, problems and service requests. Provides various desktop support for Zurich CEE Users Conducts problem determination, and resolves...

  • Kraków, małopolskie 21.09.2018

    JOB DESCRIPTION: - daily contact with clients, both phone and e-mail, - identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction, - claims respond, resolving problems, - building positive image of the Company, - cooperating with other...

  • Kraków, małopolskie 21.09.2018

    Główne zadania: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń awarii/problemów, podejmowanie interwencji i organizacja napraw infrastruktury i urządzeń informatycznych w punktach sprzedaży, Przygotowanie i dystrybucja urządzeń informatycznych do punktów...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.09.2018

    Our opportunity System Support Specialist In this role, you will be a member of the Global Shared Services team, collaborating closely with the Group HR Operations and Technology team to contribute to the success of a large global HR technology...

  • Kraków, małopolskie 20.09.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Service Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • Kraków, małopolskie 20.09.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Service Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.09.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.09.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Job Description Handle inbound calls, chats, web enquiries and emails from prospects or customers who have an interest in implementing projects involving Motorola’s products and solutions and deal with existing customers/ partners that need...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 19.09.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Numer referencyjny: 38/K/AS/2018 Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów,...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Product Control Development is a specialist team dedicated to independent review of Front Office and Risk models, support of Product Control in the design and implementation of software for calculation of fair value adjustment methodologies,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Kraków, małopolskie 18.09.2018

    W naszym zespole Specjalista ds. wsparcia IT będzie odpowiedzialny za: zapewnienie wsparcia w zakresie korzystania z aplikacji i systemów; administrowanie aplikacjami; sprawowanie nadzoru nad poprawnym działaniem mechanizmów integracyjnych;...

  • Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.09.2018

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • Kraków, Wieliczka, małopolskie 16.09.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie techniczne (helpdesk) użytkowników systemów informatycznych Zdalna oraz lokalna pomoc użytkownikom na terenie firmy Administrowanie systemem ERP i systemami wspomagającymi pracę firmy Administrowanie...

  • Kraków, małopolskie 15.09.2018

    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: pomoc pracownikom spółki w problemach informatycznych, konfigurację systemów aplikacyjnych oraz urządzeń sieciowych i drukujących, przygotowanie nowych stanowisk roboczych, konfigurację usług...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.09.2018

    What is the project about EU International Application Production Support team is part of Technology Services Europe, who provides the Second line support on Local and Regional Applications for countries in Continental Europe. The center was...

  • o firmie

    Tarnów, małopolskie 03.09.2018

    Główne zadania na tym stanowisku to: wsparcie użytkowników w zakresie korzystania z narzędzi IT, odbieranie i przekazywanie zgłoszeń od użytkowników, współpraca w zespole w obszarze obsługi systemów informatycznych i teleinformatycznych,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 29.08.2018

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie problemów użytkowników poprzez system ticketowy. Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych. Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji. Określenie źródeł problemów...