Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    What would you do as an IT Support Specialist: Support local and virtual IT systems with hardware diagnosis, problems troubleshooting, incident resolution. Work stations’ (Desktop\Laptop\WYSE terminal, VDI) installation, configuration in...

  • Opole, opolskie 2018-10-16

    Obowiązki pracownika: Zapewnienie wsparcia użytkownikom w kwestiach technicznych związanych ze sprzętem / siecią / Telecom / VoIP / urządzeniami bezprzewodowymi itd Codzienne wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników Zapewnienie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-10-16

    Szukamy Ciebie jeśli: Znasz platformy Linux i/lub Windows na poziomie użytkownika Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość aplikacji monitorujących z rodziny Tivoli i aplikacji do archiwizacji Netbackup Znajomość języków skryptowych np. Shell, Bash,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    application support specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-16

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • łódzkie 2018-10-16

    Wyobraź sobie, że pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży . Otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia niezbędne do pracy , nieustająco rozwijasz się m.in. dzięki profesjonalnym szkoleniom ....

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 2018-10-16

    Co będzie należało do Twoich zadań? Tworzenie specyfikacji wymagań w zakresie procesów obsługi klienta Instalacja i konfiguracja oprogramowania Contact center Prowadzenie zdalnych prezentacji i szkoleń Wsparcie powdrożeniowe klientów Sporządzanie...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-10-16

    Join our team to develop new skills! Take on new challenges Make use of the whole space for learning Take the opportunity to experience working for a big international company Know your favourite IT area ...

  • 2 lokalizacje 2018-10-16

    Zakres odpowiedzialności: • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z używaniem sprzętu komputerowego oraz oprogramowaniem na nim zainstalowanym; • Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu biurowego; • Udział w pracach...

  • o firmie

    Kwidzyn, pomorskie 2018-10-16

    Why is this job for you You will have the chance to work in a multinational environment with a variety of global range IT teams. You will develop technical skills and procedural knowledge of Regional Support group. You will have exposure to our...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • 3 lokalizacje 2018-10-16

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalna obsługa Klienta w języku polskim i hiszpańskim (z przewagą w języku polskim) Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Oferujemy: Dostęp do nowoczesnych technologii, sprzętu i oprogramowania Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny Komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę w zespole Rozwój w strukturach firmy (udział w ciekawych...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-16

    Description: The End User Support Services organization provides remote technical support to our internal clients. Specialists supports standardized end user devices and systems with a focus on aligning IT services with the needs of business...

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 2018-10-16

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...

  • Katowice, śląskie 2018-10-16

    Purpose of Role Delivering high quality technical service, promote Rockwell values in technology and provide effective services to the Business. Department/function Global Infrastructure Services – Field Services Role Summary: This position...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    W Nowodworski Estates będziesz: instalować i konfigurować oprogramowanie oraz nowy sprzęt wykorzystywany w firmie zarządzać licencjami oraz certyfikatami zarządzać systemami informatycznymi w firmie instalować, reinstalować, aktualizować oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania, które na Ciebie czekają to: Monitorowanie i raportowanie poziomu usług informatycznych utrzymaniowych Zapewnienie wsparcia IT zgodnie z przyjętymi procedurami w ramach zdefiniowanych KPI Zgłaszanie pomysłów i koncepcji na dostarczanie...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 2018-10-16

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych dla systemów informatycznych Świadczenie usług wsparcia dla użytkowników systemów informatycznych Obsługa zgłoszeń serwisowych z m.in. z zakresu: komputerów użytkowników oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    On behalf of our Client, global company we are currently looking for Service Desk Analyst who will join team in Warsaw city centre (near metro station). On this position you will join team in Poland which provide technical support all over the...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Apply latest: 10/31/2018 · Location: Łódź Are you passionate about programming and master data? Do you understand the complexity and impact of master data and the need for a solid distribution of data between applications? If your answer is yes...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie pierwszej linia wsparcia dla użytkowników Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-10-16

    JOB SUMMARY The Senior Customer Specialist applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The incumbent will meet...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-10-16

    JOB SUMMARY The Senior Customer Specialist applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The incumbent will meet...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-10-16

    JOB SUMMARY The Senior Customer Specialist applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The incumbent will meet...

  • Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Responsibilities Administers and maintains the learning management system (LMS) database. Trouble shoots and resolves system issues. Managing catalog and activity creation, enrollment and attendance processes for complex and time-sensitive...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Our Technical Support team handles thousands customer interactions every month, dealing promptly and efficiently with support requests related to the Ivanti solutions. The team has built a reputation with external and internal customers for...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...