Ta oferta pracy jest nieaktualna od 250 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Application Service Specialist IT

  • Gliwice, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 09.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy jedną z największych firm doradczych w Niemczech z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 108 biur w 50 krajach. Od 25 lat jesteśmy obecni także w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym; prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.


    Jako firma doradcza uzyskujemy liczne wyróżnienia w konkursach branżowych. Zdobyliśmy m.in. pierwsze miejsce w rankingu firm audytorskich i księgowych „Book of List” (2016), tytuł „M&A Law Firm of the Year in Germany” (2014) oraz wyróżnienie „Prospołeczna firma audytorska” (2014) przyznane przez dziennik „Rzeczpospolita”.


    W Rödl & Partner zdajemy sobie sprawę z tego jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym i wypoczynkiem. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym pracownikom nie tylko komfortowe warunki pracy, lecz również możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach.

    Application Service Specialist IT
    Miejsce pracy: Gliwice


    Zakres obowiązków

    • support and ensure the flawless operation
      oft he business applications in our IT operation landscape
    • contact person for our business users in case
      of questions and problems with the business
      applications (User Helpdesk, Training, Support)
    • monitoring of KPIs – regular metering and reporting
      of the defined operational key figures to the Application
      Owner and Management
    • incident Management: Problem management and escalation
      of problems during running operation of the business applications
    • change Request Management: creation and support with the definition
      of business requirements of the users in the respective business applications.
    • version/Release planning in synch with internal/external
      vendor/service provider for the realization of Change Requests,
      updates and upgrades.
    • support for and being part of IT projects

    Poszukiwane kompetencje

    • good knowledge of Application Management:
    • application Lifecycle
    • operations (Client/Server operation in virtualized system environment)
    • ticket management (User and system messages)
    • desirable help desk experience
    • independent working with the daily tasks
    • active and open communication with the users from different business areas
    • experience in working with IT ticket systems would be appreciated.
    • self organized and strong in workload and time management.
    • team player
    • very good English, written and spoken, German would be appreciated
    Oferujemy
    • opportunity to professional growth and personal development;
    • work in international environment;
    • attractive social package (sport card, medical insurance, life insurance)

     

    The position is timely limited until 31.12.2018 with the option to extend the contract into an unlimited contract

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Roedl Outsourcing sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa dla celów rekrutacji na potrzeby spółek z grupy Rödl & Partner w Polsce. Podane dane mogą być przekazane dla realizacji wskazanych celów innym podmiotom z grupy Rödl & Partner w Polsce (Roedl Audit sp. z o.o., Roedl, Majchrowicz-Bączyk Kancelaria Prawna sp.k., Roedl Consulting sp. z o.o., IT Roedl Consulting sp. z o.o. sp.k.) . Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.