AR Accountant

INCOM POLSKA SP. Z O.O.O firmie

INCOM POLSKA SP. Z O.O.

Kniewska 3/7

Szczecin

AR Accountant
Miejsce pracy: Szczecin

Zadania:

  • Wystawianie faktur sprzedaży, 
  • Kontakt z biurem rachunkowym oraz przesłanie informacji w celu zamknięcia ksiąg rachunkowych,
  • Wystawianie i księgowanie dokumentów kompensaty,
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby kontrahentów oraz na potrzeby Kontrolera Finansowego,
  • Kontakt z klientami w zakresie uzgodnienia salda,
  • Sporządzanie deklaracji GUS i NBP,
  • Komplementacja dokumentów do potwierdzeń transakcji WDT, Eksport,
  • Rozliczanie delegacji,
  • Kontakt z działem Spedycji i Kontroli dostaw w celu uzgodnień dokumentacji potwierdzających transakcje WDT, Import, Eksport,
  • Monitorowanie Poprawności danych finansowych,
  • Asysta przy księgowaniu dokumentów w zakresie AP i GL.

Nasze wymagania:

  • Ukończona szkoła o profilu ekonomicznym, mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku księgowości i finansów,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1,5 roku,
  • Znajomość obsługi pakietu MS OFFICE w stopniu bardzo dobrym,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętności komunikacyjne,
  • Znajomość ustawy o rachunkowości, Rozporządzeń Ministra Finansów, Ustawy o VAT, CIT,
  • Sumienność, rzetelność, praca w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Profesjonalne środowisko pracy, atmosferę współpracy i zaangażowania
  • Pakiet benefitów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
AR Accountant

Zadania:

  • Wystawianie faktur sprzedaży, 
  • Kontakt z biurem rachunkowym oraz przesłanie informacji w celu zamknięcia ksiąg rachunkowych,
  • Wystawianie i księgowanie dokumentów kompensaty,
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby kontrahentów oraz na potrzeby Kontrolera Finansowego,
  • Kontakt z klientami w zakresie uzgodnienia salda,
  • Sporządzanie deklaracji GUS i NBP,
  • Komplementacja dokumentów do potwierdzeń transakcji WDT, Eksport,
  • Rozliczanie delegacji,
  • Kontakt z działem Spedycji i Kontroli dostaw w celu uzgodnień dokumentacji potwierdzających transakcje WDT, Import, Eksport,
  • Monitorowanie Poprawności danych finansowych,
  • Asysta przy księgowaniu dokumentów w zakresie AP i GL.

Nasze wymagania:

  • Ukończona szkoła o profilu ekonomicznym, mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku księgowości i finansów,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1,5 roku,
  • Znajomość obsługi pakietu MS OFFICE w stopniu bardzo dobrym,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętności komunikacyjne,
  • Znajomość ustawy o rachunkowości, Rozporządzeń Ministra Finansów, Ustawy o VAT, CIT,
  • Sumienność, rzetelność, praca w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Profesjonalne środowisko pracy, atmosferę współpracy i zaangażowania
  • Pakiet benefitów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne