Archiwista

Telewizja Polska S.A.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • przyjmowanie dokumentacji aktowej, jej rejestrację i ewidencjonowanie,

  • przyjmowanie materiałów filmowych, ich rejestrację i ewidencjonowanie,

  • porządkowanie zasobów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

  • wykonywanie prac magazynowych związanych z gromadzeniem dokumentacji aktowej,

  • obsługę pełnego procesu czynności związanych z udostepnieniem zbiorów,

  • prowadzenie kwerendy tematycznej według zapytania użytkownika archiwum,

  • współpracę z Ośrodkiem Dokumentacji i Zbiorów Programowych,

  • współpracę z Archiwum Narodowym w Krakowie.

Nasze wymagania

  • ukończone studia I stopnia o profilu historycznym, specjalność: archiwistyka,

  • doświadczenie archiwalne,

  • znajomości przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych w zakresie dokumentacji aktowej,

  • znajomość zagadnień metodyki archiwalnej,

  • biegłość w rejestracji danych z zachowaniem precyzji zapisu,

  • cierpliwości i sumienności w wykonywaniu zadań powtarzalnych,

  • wysokiego poziomu kultury osobistej,

  • samodzielności i odpowiedzialności za jakość wykonywanych zadań.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • możliwość doskonalenia warsztatu i zdobywania doświadczenia zawodowego,

  • możliwość zdobycia doświadczenia i nowych umiejętności,

  • otoczenie profesjonalnego i dynamicznego zespołu,

  • możliwość korzystania z opieki zdrowotnej, pakietu sportowego i ubezpieczenia na życie.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • wydarzenia firmowe

Etapy rekrutacji
1

Aplikacja

2

Analiza CV

3

Wywiad telefoniczny

4

Spotkanie rekrutacyjne

5

Zakończenie procesu rekrutacji

6

Informacja zwrotna

Telewizja Polska S.A.

Jesteśmy największym nadawcą telewizyjnym w Polsce i kluczowym producentem i dystrybutorem w Europie Środkowej. W swojej ofercie posiadamy 15 Anten, wśród nich 6 w jakości HD oraz bogatą ofertę serwisów internetowych: sportowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz VOD. Można również oglądać nasz program korzystając z aplikacji mobilnych oraz Smart TV - telewizji hybrydowej. Jako jedyny nadawca w Polsce emitujemy programy regionalne tworzone przez 16 oddziałów terenowych.

Przewiń do profilu firmy