Ta oferta pracy jest nieaktualna od 165 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Area Manager

  • Goleniów, Szczecin, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 09.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jako jeden z liderów w obszarze full-service, Ingram Micro oferuje szeroko rozumiane usługi logistyczne i dystrybucyjne na terenie całej Europy, dostarczając zamówienia dla Klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami – dla każdego zamówienia, każdego dnia, w każdym miejscu.

     

    Specjalizujemy się w świadczeniu rozwiązań logistycznych dla międzynarodowych procesów
    e-commerce. Dla naszych Klientów z branży fashion organizujemy całość procesów dystrybucji – począwszy od przyjęcia towarów, magazynowania, przez komisjonowanie, aż do wysyłki.

     

    Aktualnie, w związku z otwarciem nowej inwestycji w Goleniowie, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Działu Zwrotów. Osoba na tym stanowisku przez okres trwania 1 fazy projektu będzie pracowała przez 12-15 miesięcy w Świebodzinie (woj. lubuskie).

    Area Manager (Kierownik Działu Zwrotów)
    Goleniów, Szczecin i okolice

    Posiadasz umiejętności przywódcze, będąc jednocześnie doskonałym graczem zespołowym? Jesteś na etapie poszukiwania nowych wyzwań zawodowych? Mamy dla Ciebie doskonałą ofertę pracy! Jako Kierownik Działu Zwrotów będziesz odpowiedzialny za zarządzanie obszarem zwrotów oraz zarządzanie podległym zespołem. Docelowym miejscem pracy jest Goleniów, jednak na tym stanowisku będziesz miał możliwość uczestnictwa w rozwoju projektu od samego początku – poprzez intensywny okres wdrożeniowy w naszym oddziale w Świebodzinie.

     

    Obowiązki:

    • Kompleksowe zarządzanie działem zwrotów
    • Nadzorowanie prawidłowości działań i ich zgodności z SLA (Service Level Agreements)
    • Monitorowanie i osiąganie wyznaczonych dla działu KPI
    • Odpowiedzialność operacyjna i merytoryczna nad powierzoną komórką, a także tworzenie
      i przekazywanie wytycznych wszystkim podległym pracownikom
    • Zarządzanie podległym zespołem, dokonywanie ocen, przekazywanie informacji zwrotnej, motywowanie

    Wymagania:

    • Dostępność pod kątem odbycia 12-15 miesięcznego okresu wdrożeniowego w Świebodzinie (woj. lubuskie)
    • Minimum kilkuletnie doświadczenie w obszarze logistyki magazynowej w branży B2C lub
      e-commerce, najchętniej w dziale zwrotów
    • Wykształcenie kierunkowe w obszarze logistyki lub pokrewnym
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Doświadczenie w zarządzaniu działem oraz podległym zespołem
    • Otwartość i komunikatywność, umiejętność budowanie relacji z pracownikami
    • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
    • Doświadczenie w pracy z pakietem MS Office, w szczególności MS Excel
    • Elastyczność i gotowość do pracy w systemie zmianowym

    Oferujemy:

    • Pracę w renomowanej i prężnie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Elastyczność związana z czasem pracy
    • Możliwość uczestnictwa w tworzeniu procedur i standardów dla nowopowstałego oddziału
    • Miłą i przyjazną atmosferę pracy, wśród osób będacych pasjonatami w swoich dziedzinach
    • Możliwość realizowania swoich pomysłów, dzięki szybkiemu i krótkiemu procesowi decyzyjnemu
    Jestes zainteresowany? Złóż swoją aplikację w języku angielskim klikając w przycisk "Aplikuj".
    Czekamy na Twoją aplikację.

     

    Więcej informacji możesz znaleźć na stronie internetowej: www.pl.ingrammicro.eu

     


    Prosimy o zamieszczenie w aplikacji poniższego oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych."


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.