Ta oferta pracy jest nieaktualna od 7 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Area Manager - Menedżer Obszaru

  • Robakowo (pow. poznański), Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 15.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jeżeli w pracy cenisz sobie możliwość wykazania się inicjatywą oraz podejmowania samodzielnych decyzji, masz silne poczucie odpowiedzialności, szukasz wyzwań i szybkiego tempa pracy, a z trudnościami mierzysz się nie tracąc poczucia humoru; do tego lubisz pracę z ludźmi, a oni lubią Ciebie – damy Ci szansę rozwoju kariery na stanowisku:

    Area Manager / Menedżer Obszaru
    Miejsce pracy: Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański)

    TWOJE OBOWIĄZKI:

    Jako Area Manager / Menedżer Obszaru będziesz odpowiedzialny/a za zorganizowanie oraz nadzór nad wszystkimi aspektami operacji magazynowych dla naszego Klienta (od przyjęcia do wydania) w sposób, który zapewnia dokładność, terminowość i rentowność oraz wysokie standardy jakościowe. Na tym stanowisku będziesz pracować nad ciągłym doskonaleniem usług świadczonych naszym Klientom. W szczególności Twoim zadaniem będzie:

    • kompleksowe zarządzanie projektami logistycznymi i efektywne organizowanie pracy podległego obszaru,
    • budowanie zespołu, motywowanie i rozwój pracowników oraz monitorowanie efektów ich pracy,
    • kontakt z Klientem.

    TWOJE KWALIFIKACJE:

    • rozwinięte umiejętności zarządzania ludźmi poparte minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku menedżerskim,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca codzienne kontakty robocze z Klientem,
    • umiejętności analizowania danych, planowania i nadawania priorytetów,
    • umiejętność nawiązywania relacji z ludźmi,
    • doświadczenie w obszarze logistyki kontraktowej lub branżach pokrewnych,
    • przydatna, lecz nie konieczna: znajomość języka rosyjskiego.

    OCZEKIWANE CECHY:

    • samodzielność, proaktywność i inicjatywa,
    • orientacja na cel rozumiana jako: elastyczność biznesowa, nastawienie na rozwiązania i pokonywanie trudności,
    • pozytywne podejście do zmian i otwartość na nowe pomysły,
    • poczucie odpowiedzialności,
    • asertywność,
    • komunikatywność,
    • odporność na stres,
    • energia w działaniu i wielozadaniowość.

    OFERUJEMY:

    • konkurencyjne wynagrodzenie,
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • pracę w międzynarodowym środowisku, w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim,
    • niezbędne narzędzia pracy,
    • benefity (opieka medyczna, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie, codzienny darmowy posiłek).

    ZAPEWNIAMY:

    • dużą autonomię w zakresie organizacji podległego obszaru,
    • realny wpływ na zmiany zachodzące w firmie poprzez możliwość tworzenia nowych rozwiązań,
    • możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

    O NAS:

    Jesteśmy szybko rozwijającą się, międzynarodową i nowoczesną firmą logistyczną specjalizującą się w e-commerce oraz zarządzaniu zwrotami. W całej Europie mamy zespół ponad 2500 pracowników w ponad 30 lokalizacjach. Działalność Clipper Logistics rozpoczęła się w 1992 roku w Wielkiej Brytanii, na rynku polskim istniejemy od kwietnia 2017.

     

    Więcej informacji na stronie: www.clippergroup.pl

    Zgłoszenia kandydatów przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem naszego systemu rekrutacyjnego, dostępnego na stronie i po naciśnięciu poniższego przycisku:

    1)      Administratorem danych osobowych jest firma Clipper Logostics Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Żernickiej 22, 62-023 Poznań.
    2)      Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanej „RODO”.
    3)      Podstawą prawną przesyłania informacji drogą elektroniczną jest Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U z 2017 r., poz. 1219 ze zm.).
    4)      Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji.
    5)      Inspektorem Ochrony Danych w Clipper Logostics Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Żernickiej 22, 62-023 Poznań jest Pan Tomasz Surdyk (kontakt: [email protected]).
    6)      Posiadają Państwo prawo do:
    • dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
    • sprostowania swoich nieprawidłowych danych;
    • żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
    • żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych
      w art. 21 RODO;
    • przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.
    8)      Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu.
    9)      Podane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, wskazany
    w przepisach prawa.
    10)  Jeżeli uważają Państwo, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, można wnieść skargę do organu nadzorczego (UODO, ul. Stawki 2, Warszawa).