Ta oferta pracy jest nieaktualna od 179 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Area Manager

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 01.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od prawie 14 lat. Specjalizujemy się w udzielaniu pożyczek ratalnych dla klientów detalicznych, jak i przedsiębiorców. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy już ponad 410 tysięcy pożyczek na łączną wartość prawie 4 miliardów złotych.

    W związku z planami rozwojowymi Spółki poszukujemy osób na stanowisko:
    Area Managera
    którego cechuje pasja i zaangażowanie w realizację postawionych celów

    Rekrutujemy do kilku lokalizacji, wybierz swoje miasto i aplikuj.

    Miejsce pracy: Poznań

    Oczekujemy przede wszystkim:

    • Zorientowania na osiąganie celów biznesowych
    • Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą
    • Prawa jazdy kat. B

    Docenimy także:

    • Umiejętności efektywnego planowania i realizacji zadań
    • Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
    • Komunikatywność i terminowość
    • Kreatywność i zaangażowanie w powierzone zadania
    • Wykształcenie min. średnie

    Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Realizację planów sprzedażowych za pośrednictwem podległej struktury
    • Budowanie oraz rozwój zespołu sprzedażowego
    • Planowanie sprzedaży w oparciu o założone cele
    • Analizę i raportowanie wyników
    • Inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy
    • Skuteczne motywowanie i inspirowanie podległego zespołu
    • Planowanie i realizację regionalnego budżetu mikro marketingowego 

    Podejmując pracę w PROFI CREDIT zyskasz:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej korporacji finansowej
    • Pakiet profesjonalnych szkoleń  i indywidualny program wdrożeniowy, w ramach którego poznasz zarówno produkt, jak i najbardziej efektywne praktyki sprzedażowe oraz zagadnienia związane z zarządzaniem zespołem
    • Stałe wsparcie mentora w okresie wdrożenia
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
    • Możliwość zdobywania nagród w programie motywacyjnym Elite Club
    • Udział w ogólnopolskim programie rozwoju managerskiego – MANAGER 360
    • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport)
    • Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop i telefon


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    bottom