Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Area Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 19.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Francusko–Polska Izba Gospodarcza dla swojego klienta francuskiej firmy RICHEL
    poszukuje osoby na stanowisko:
    Area Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Grupa RICHEL jest firmą rodzinną, istnieje od 54 lat i aktualnie zatrudnia 230 osób. RICHEL to europejski lider w zakresie projektowania i produkcji szklarni rolniczych oraz namiotów magazynowych. Firma stale się rozwija i jest już obecna w ponad 80 krajach, a 80 % produkcji trafia na eksport.

    Grupa RICHEL działa na rynku polskim od 30 lat i obecnie poszukuje kandydata na stanowisko AREA MANAGERA.

    Zadania i wyzwania na stanowisku:

    W ramach strategii firmy oraz pod kierownictwem Sales Managera, zadaniem AREA MANAGERA będzie rozwój sprzedaży rozwiązań przeznaczonych dla szklarni, obejmujący zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów. Sprzedaż tych rozwiązań polega na zaopatrywaniu szklarni w odpowiednie urządzenia (nawadniające, grzewcze, komputery sterujące klimatyzacją oraz inne wyposażenie). Każdy projekt jest inny i wymaga bezpośrednich ustaleń z klientem. Stanowisko daje niepowtarzalną możliwość zarządzania projektem od początku do końca i polega na: poszukiwaniu nowych klientów, ocenie realnej wykonalności projektu, zdefiniowaniu potrzeb klienta, pośredniczeniu pomiędzy zainteresowanymi stronami, zbieraniu odpowiednich informacji, w razie potrzeby - współpracy z inżynierami firmy RICHEL lub jej dostawców, przygotowywaniu ofert technicznych i handlowych, przedstawianiu ich klientowi, zamknięciu procesu sprzedaży, negocjowaniu finansowych i przewidzianych w umowie punktów projektu, kontrolowaniu montażu projektu przez podwykonawców, pośredniczeniu w usługach posprzedażowych.

    Profil kandydata: 

    • Wykształcenie wyższe, handlowe lub techniczne
    • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
    • Minimum 3-5 lat doświadczenia w sprzedaży rozwiązań technicznych i/lub w zarządzaniu projektami
    • Umiejętności sprzedażowo - handlowe gwarantujące pozyskanie i utrzymanie stałych i owocnych relacji z kluczowymi klientami
    • Samodzielność, otwarty umysł, inicjatywa
    • Wiedza techniczna, niezbędna do zrozumienia potrzeb klientów
    • Dyspozycyjność, gotowość do regularnych wyjazdów służbowych, które będą stanowić ok. 60% całkowitego czasu pracy

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie
    • Praca w systemie home office
    • Niezbędne narzędzia do pracy: służbowy samochód, telefon oraz laptop

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z zaznaczeniem w temacie wiadomości „AREA MANAGER”.

    Serdecznie dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie chcemy poinformować, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"