Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyArea Ruminatant Sales and Technical Manager (m/k)
TrenkwalderO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży rolnej (obszar premiksów), specjalizującego się w doradztwie w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich, poszukujemy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania.
Obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży na wyznaczonym obszarze,
- promocja produktów firmy i ich sprzedaż w Polsce,
- wsparcie techniczne dla klientów w zakresie żywienia oraz doboru premiksów, produktów odżywczych w sektorze bydła,
- przeprowadzanie wizyt biznesowych u obecnych i przyszłych klientów firmy, formułowanie dawek TMR, wsparcie gospodarstw w zakresie zarządzania gospodarstwem, optymalizacja wydajności technicznej gospodarstw,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy do współpracy na lokalnym rynku,
- udział w przygotowaniu planu sprzedaży w określonych przedziałach czasowych (planowanie kwartalne, roczne),
- monitorowanie działań konkurencji w podległym obszarze, prognozowanie sprzedaży produktów, współpraca z innymi osobami w firmie.
Wymagania:
- 5-letnie doświadczenie w funkcji sprzedażowej (negocjacje sprzedaży, sprzedaż) w sektorze żywienia bydła,
- dobra znajomość języka angielskiego (używany podczas codziennej pracy),
- praktyczne doświadczenie w żywieniu przeżuwaczy i duża wiedza techniczna,
- wykształcenie wyższe z zakresu paszoznawstwa / weterynarii / zootechniki lub pokrewne,
- dobra wiedza na temat żywienia bydła (niezbędna teoria i praktyka),
- dobra znajomość narzędzi informatycznych,
- umiejętność składania propozycji oraz słuchania i analizowania, reaktywność w zarządzaniu projektami,
- umiejętność handlowa, autonomia, niezależność, dobra organizacja pracy, praca zespołowa, komunikacja, kreatywność, otwartość, ciekawość, negocjacje i umiejętności sprzedaży.
Oferujemy:
- pracę w firmie z branży rolnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
- ciekawe wyzwanie zawodowe dla doświadczonych handlowców (wprowadzenie nowej marki premiksowej na rynek krajowy),
- dużą swobodę w działaniu oraz przestrzeń do wykorzystania własnych pomysłów na rozwój sieci sprzedaży,
- możliwość wykorzystania języka angielskiego podczas codziennej pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
- wdrożenie na stanowisko pracy, niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon, komputer oraz samochód służbowy,
- ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Poszukujemy doradców w całej Polsce - zgłoś się już dziś do nas i daj znać,
w jakim miejscu Polski chciałbyś pracować.
Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Anna Donaj, tel. +48 605 125 794.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Ogłoszenie archiwalne