Ta oferta pracy jest nieaktualna od 593 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Area Sales Manager (maszyny czyszczące)

  • łódzkie
  • Specjalista
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Nasz klient to skandynawska firma o wysokiej kulturze organizacyjnej, lider w swojej branży,  istniejąca od ponad 100 lat na rynku światowym. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą wysokiej jakości urządzeń czyszczących, takich jak specjalistyczne odkurzacze , automaty szorujące, zamiatarki i szorowarki. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zmianami strukturalnymi poszukujemy osoby na stanowisko:


    Area Sales Manager (maszyny czyszczące)

    ASMM/02/2017
    Zakres obowiązków:
    • Realizowanie założonej strategii firmy na podległym terenie (woj. mazowieckie, łódzkie, kujawsko pomorskie)
    • Poszukiwanie nowych kontraktów sprzedażowych, praca mobilna (system pracy: 4 dni podróże służbowe + 1 dzień praca biurowa)
    • Wyznaczanie i realizacja własnych zadań
    • Podtrzymywanie obecnych i pozyskiwanie nowych długotrwałych relacji z Klientami w kanale sprzedaży B2B
    • Sprawowanie kontroli nad dystrybucją produktów
    • Umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
    • Monitorowanie nowych produktów i rozwiązań w firmach konkurencyjnych
    • Współpraca z wewnętrznymi działami organizacji, tj. Front i Back Office, Service i Marketing
    Wymagania:
    • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży handlowej o podobnym profilu
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Szeroko pojęta wiedza branżowa z zakresu technologii utrzymania czystości (m. in. zagadnienia związane z chemią profesjonalną, maszynami, sprzętem ręcznym)
    • Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz wysoka umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
    • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu sieciami dystrybucyjnymi
    • Znajomość MS Office i programów typu CRM
    • Czynne prawo jazdy kat. B
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego
    Oferujemy:
    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji międzynarodowej
    • Wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna i roczna
    • Dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia medycznego
    • Samochód służbowy, karty paliwowe
    • Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon i laptop
    • Szkolenia wprowadzające
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.