Oferta pracy

Area Sales Manager Poland & EE - Kanał Dystrybucyjny

GOODMAN Doradztwo Personalne S.C.O firmie

  • podkarpackie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 12 lut 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Nasz klient jest międzynarodowym liderem w projektowaniu i produkcji wysokiej jakości maszyn oraz technologii dla przemysłu gospodarki odpadami. Jest światowym dostawcą rozdrabniaczy odpadów dla przemysłu recyklingowego. Z uwagi na ciągły rozwój biznesu, poszukujemy doświadczonego profesjonalisty na nowe, pełne wyzwań stanowisko:

Area Sales Manager Poland & EE
Kanał Dystrybucyjny
Miejsce pracy: Home Office

Ogólny profil

ASM będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na dedykowanym terenie poprzez budowanie silnych relacji z partnerami dystrybucyjnymi, przygotowywanie planów oraz własne działania sprzedażowe w określonym regionie.

Stanowisko to wymaga doświadczenia w koordynacji i realizacji złożonego procesu sprzedaży, dotrzymywania terminów oraz rozwijania obszaru sprzedaży poprzez zwiększanie portfolia klientów.

ASM powinien wykazywać się umiejętnością sprzedaży do dużych zakładów przetwarzania odpadów (recykling), Skutecznie budować relacje z partnerami dystrybucyjnymi, Opracować plan dystrybucji, który zostanie wdrożony dla danego regionu. Identyfikować i analizować potencjał w rynku.

Obowiązki:

  • Analiza i identyfikacja potencjalnych leadów biznesowych
  • Rozwijanie od podstaw portfela klientów bezpośrednich i pośrednich poprzez dobrze ustrukturyzowane i proaktywne podejście do sprzedaży i marketingu
  • Opracowanie i wdrożenie regionalnej strategii wzrostu sprzedaży - poprzez własne plany i działania
  • Identyfikacja agentów i dystrybutorów oraz prowadzenie negocjacji umów dystrybucyjnych
  • Doradzanie klientom dotychczasowym i potencjalnym w doborze optymalnych produktów
  • Realizowanie strategii biznesowej i proponowanie planów rozwoju regionu
  • Opracowywanie i wdrażanie programów szkoleniowych zapewniających wymagane w organizacjach partnerskich umiejętności
  • Budowanie długoterminowych relacji opartych na współpracy z kluczowymi zleceniodawcami, generalnymi wykonawcami, inwestorami, firmami budowlanymi, dostawcami, firmami inżynieryjnymi/projektowymi, przemysłem cementowym itp., pracując w terenie z klientami końcowymi, biorąc udział w pokazach/prezentacjach
  • Śledzenie poczynań konkurencji
  • Doradzanie i odpowiadanie na pytania i potrzeby klientów
  • Udział w warsztatach, pokazach oraz wydarzeniach branżowych
  • Realizacja wyznaczonych celów i KPI
  • Stanowisko samodzielne - bez zarządzania zespołem
  • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży regionu EMEA przebywającego w zagranicznej siedzibie głównej (oczekiwania klienta i środowiska konkurencyjnego, podjętych działań, sprawozdań z wizyt, dane potencjalnych klientów) w oparciu o bieżące procedury
  • Bliska kooperacja z pozostałymi działami w zagranicznej siedzibie: sprzedaży, inżynierii/technologiczny, marketingu, serwisu, project management, after sales

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, techniczne byłoby atutem
  • Minimum 8-letnie doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych produktów przemysłowych w Polsce i Wschodniej Europie
  • Silne umiejętności negocjacyjne i interpersonalne umożliwiające budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami na rynku
  • Umiejętność skutecznego prezentowania informacji, profesjonalnego dobierania i specyfikacji produktów/rozwiązań itp. wobec partnerów, klientów i opinii publicznej
  • Wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe
  • Orientacja na klienta
  • Bardzo dobry język angielski
  • Samodzielność
  • Pozytywne nastawienie, dynamizm, przedsiębiorczość, chęć podejmowania wyzwań
  • Niezależność, mobilność, dyspozycyjność
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, dyscyplina i zdolność planowania
  • Zdolności analityczne i umiejętność syntezy
  • Znajomość programu Microsoft Office i CRM
  • Doświadczenie w sprzedaży złożonych maszyn/technologii przemysłowych
  • Prawo jazdy
  • Gotowość do częstych podróży służbowych po kraju i regionie Wschodniej Europy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, u globalnego lidera
  • Umowa o pracę, pełen etat, długofalowa współpraca
  • Przyjazną i życzliwą atmosferę pracy; kulturę opartą na szacunku do ludzi
  • Szkolenia, możliwości rozwoju i budowania kariery zawodowej
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego
  • Praca z najwyższej jakości, zaawansowanymi technicznie produktami
  • Swoboda rozwijania rynku i osiągania sukcesów dzięki wsparciu centrali firmy

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą, proszę o przesłanie swojego CV w języku angielskim z numerem referencyjnym: ASM/PLEE do Martina Ruddy-Załuska, Managing Partner, GoodMan Recruitment Agency klikając w przycisk aplikowania.

Nasz klient jest międzynarodowym liderem w projektowaniu i produkcji wysokiej jakości maszyn oraz technologii dla przemysłu gospodarki odpadami. Jest światowym dostawcą rozdrabniaczy odpadów dla przemysłu recyklingowego. Z uwagi na ciągły rozwój biznesu, poszukujemy doświadczonego profesjonalisty na nowe, pełne wyzwań stanowisko:

Area Sales Manager Poland & EE
Kanał Dystrybucyjny
Miejsce pracy: Home Office

Ogólny profil

ASM będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na dedykowanym terenie poprzez budowanie silnych relacji z partnerami dystrybucyjnymi, przygotowywanie planów oraz własne działania sprzedażowe w określonym regionie.

Stanowisko to wymaga doświadczenia w koordynacji i realizacji złożonego procesu sprzedaży, dotrzymywania terminów oraz rozwijania obszaru sprzedaży poprzez zwiększanie portfolia klientów.

ASM powinien wykazywać się umiejętnością sprzedaży do dużych zakładów przetwarzania odpadów (recykling), Skutecznie budować relacje z partnerami dystrybucyjnymi, Opracować plan dystrybucji, który zostanie wdrożony dla danego regionu. Identyfikować i analizować potencjał w rynku.

Obowiązki:

  • Analiza i identyfikacja potencjalnych leadów biznesowych
  • Rozwijanie od podstaw portfela klientów bezpośrednich i pośrednich poprzez dobrze ustrukturyzowane i proaktywne podejście do sprzedaży i marketingu
  • Opracowanie i wdrożenie regionalnej strategii wzrostu sprzedaży - poprzez własne plany i działania
  • Identyfikacja agentów i dystrybutorów oraz prowadzenie negocjacji umów dystrybucyjnych
  • Doradzanie klientom dotychczasowym i potencjalnym w doborze optymalnych produktów
  • Realizowanie strategii biznesowej i proponowanie planów rozwoju regionu
  • Opracowywanie i wdrażanie programów szkoleniowych zapewniających wymagane w organizacjach partnerskich umiejętności
  • Budowanie długoterminowych relacji opartych na współpracy z kluczowymi zleceniodawcami, generalnymi wykonawcami, inwestorami, firmami budowlanymi, dostawcami, firmami inżynieryjnymi/projektowymi, przemysłem cementowym itp., pracując w terenie z klientami końcowymi, biorąc udział w pokazach/prezentacjach
  • Śledzenie poczynań konkurencji
  • Doradzanie i odpowiadanie na pytania i potrzeby klientów
  • Udział w warsztatach, pokazach oraz wydarzeniach branżowych
  • Realizacja wyznaczonych celów i KPI
  • Stanowisko samodzielne - bez zarządzania zespołem
  • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży regionu EMEA przebywającego w zagranicznej siedzibie głównej (oczekiwania klienta i środowiska konkurencyjnego, podjętych działań, sprawozdań z wizyt, dane potencjalnych klientów) w oparciu o bieżące procedury
  • Bliska kooperacja z pozostałymi działami w zagranicznej siedzibie: sprzedaży, inżynierii/technologiczny, marketingu, serwisu, project management, after sales

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, techniczne byłoby atutem
  • Minimum 8-letnie doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych produktów przemysłowych w Polsce i Wschodniej Europie
  • Silne umiejętności negocjacyjne i interpersonalne umożliwiające budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami na rynku
  • Umiejętność skutecznego prezentowania informacji, profesjonalnego dobierania i specyfikacji produktów/rozwiązań itp. wobec partnerów, klientów i opinii publicznej
  • Wysoko rozwinięte zdolności sprzedażowe
  • Orientacja na klienta
  • Bardzo dobry język angielski
  • Samodzielność
  • Pozytywne nastawienie, dynamizm, przedsiębiorczość, chęć podejmowania wyzwań
  • Niezależność, mobilność, dyspozycyjność
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, dyscyplina i zdolność planowania
  • Zdolności analityczne i umiejętność syntezy
  • Znajomość programu Microsoft Office i CRM
  • Doświadczenie w sprzedaży złożonych maszyn/technologii przemysłowych
  • Prawo jazdy
  • Gotowość do częstych podróży służbowych po kraju i regionie Wschodniej Europy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, u globalnego lidera
  • Umowa o pracę, pełen etat, długofalowa współpraca
  • Przyjazną i życzliwą atmosferę pracy; kulturę opartą na szacunku do ludzi
  • Szkolenia, możliwości rozwoju i budowania kariery zawodowej
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego
  • Praca z najwyższej jakości, zaawansowanymi technicznie produktami
  • Swoboda rozwijania rynku i osiągania sukcesów dzięki wsparciu centrali firmy

W przypadku zainteresowania powyższą ofertą, proszę o przesłanie swojego CV w języku angielskim z numerem referencyjnym: ASM/PLEE do Martina Ruddy-Załuska, Managing Partner, GoodMan Recruitment Agency klikając w przycisk aplikowania.


www.goodmanpolska.com

http://www.youtube.com/watch?v=eXNU5qlpHgI%20


Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez GOODMAN Doradztwo Personalne s.c. do potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z przysługującego mi prawa do wglądu przesłanych przeze mnie danych, uzupełniania, poprawiania, a nawet usunięcia danych ze zbioru.

Ogłoszenie archiwalne