Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Area Sales Manager – rynek nowoczesny

Target PRO

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 17 dni
    do: 24 gru 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, w tym: uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych, przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych, rozwój pracowników, motywowanie, organizacja pracy, rozliczanie z wykonywanych zadań

  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów z rynku nowoczesnego oraz stacji paliw na podległym terenie 1/4 Polski przez zespół Przedstawicieli Handlowych

  • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych na podległym terenie

  • opracowywanie zadań krótko i długoterminowych dla podległych w strukturze Handlowców

  • kontakt z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych

  • budowanie długotrwałych relacji z klientami

  • wdrażanie i nadzorowanie promocji oraz projektów trade marketingowych

  • zarządzanie podległym budżetem

  • sporządzanie raportów i analiz

  • zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie mobilnym

Nasze wymagania

  • doświadczenie zawodowe lub predyspozycje do zarządzania zespołem sprzedażowym

  • doświadczenie zawodowe w sprzedaży w branży FMCG w rynku nowoczesnym

  • dobra znajomość topografii podległego terenu

  • czynne prawo jazdy kat. B

  • bardzo dobra znajomość programu MS Office

  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, egzekucyjne i prezentacyjne

  • elastyczność i otwartość na zmiany

  • umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem

  • umiejętność planowania i analitycznego myślenia

  • umiejętność budowania długotrwałych relacji

  • umiejętność skutecznego działania oraz nastawienie na cel

  • samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu

To oferujemy

  • pracę z markowymi produktami

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)

  • komfortowy samochód służbowy

  • dofinansowanie do pakietu medycznego Luxmed

  • dofinansowanie karnetu sportowego

  • stały rozwój w zakresie sprzedaży i zarządzania podległym zespołem

Target PRO

Od lat cieszymy się zaufaniem największych światowych koncernów. Zarządzamy wsparciem sprzedaży takich marek jak: Unilever, Algida, KraftHeinz, Pudliszki, Danone, Żywiec Zdrój, Ekaterra, Upfield, Starbucks, Rio Mare, Tarczyński.

Nie czekaj – dołącz do naszej drużyny i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje