background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Staż w dziale obsługi klienta Retail

CHEPO firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, umowa o staż / praktyki
  • pełny etat
  • praktykant / stażysta

Twój zakres obowiązków

  • Codzienna interakcja z klientami (email, telefon)
  • Wsparcie pracowników terenowych w obowiązkach administracyjnych
  • Zarządzanie bazą danych oraz wspieranie przepływu palet CHEP w systemach wewnętrznych
  • Wsparcie techniczne dla klientów działu Zarządzania Aktywami
  • Codzienny kontakt z innymi działami CHEP w Polsce i za granicą

Nasze wymagania

  • Znasz biegle język polski i angielski na poziomie minimum B2.
  • Jesteś dostępny/a minimum 30 godzin w tygodniu
  • Studiujesz finanse, logistykę lub pokrewne kierunki i szukasz stażu w dziale Zarządzania Aktywami
  • Masz analityczny i otwarty umysł, lubisz się uczyć i zadawać pytania,
  • Jesteś komunikatywny/-a i lubisz pracę w zespole,
  • Jesteś dokładny/a, samodzielny/a i umiesz dobrze organizować swój czas pracy,
  • Skutecznie rozwiązujesz problemy i cechuje Cię proaktywność,

To oferujemy

  • Płatny 6-cio miesięczny staż
  • Dobry start w międzynarodowym środowisku pełnym wyzwań z możliwością pracy zdalnej
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w międzynarodowej korporacji dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw dla branż takich jak dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy

Brambles companies, including CHEP, help move more goods to more people, in more places than any other organisation on earth. Our 330 million pallets, crates and containers are continuously in motion, forming the invisible backbone of the global supply chain and the world’s biggest brands trust us to help them transport their goods more efficiently, sustainably and safely. As pioneers of the sharing economy, Brambles created one of the world's most sustainable logistics businesses through the share and reuse of its platforms under a model known as ‘pooling’. Brambles primarily serves the fast-moving consumer goods (e.g. dry food, grocery, and health and personal care), fresh produce, beverage, retail and general manufacturing industries. The Group employs more than 10,000 people and operates in over 60 countries with its largest operations in North America and Western Europe. For further information, please visit www.brambles.com.

Staż w dziale obsługi klienta Retail

  • Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w dziale logistyki i obsłudze klienta, ale jesteś zainteresowany postawieniem pierwszych kroków w swojej karierze zawodowej, pracując w międzynarodowym środowisku w jednej z największych na rynku firmy z branży Supply Chain - Aplikuj!

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Nr ref.: JR2841

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Staż w dziale obsługi klienta Retail, Warszawa