reklama

Praca assistant manager, śląskie

Mamy dla Ciebie 36 ofert

Pobierz aplikację

Przeglądaj oferty wygodnie, również na mapie

Pobierz

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Knurów
    Twój zakres obowiązków, Tworzenie pism, zestawień, raportów, prezentacji, protokołów na potrzeby Zarządu;, Nadzór nad prawidłową realizacją procedur, tworzenie/modyfikacja procedur jeśli zachodzi taka potrzeba;, Przygotowywanie akcji...
    opublikowana: 8 maja 2021
      • Żory
      Twój zakres obowiązków, Koordynowanie prac związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań w łańcuchu dostaw, Opracowywanie dokumentacji logistycznych., Monitorowanie i raportowanie wskaźników procesów w łańcuchu dostaw., Analizowanie zapasu surowca i...
      opublikowana: 7 maja 2021
        • śląskie
        Your responsibilities, Comprehensive organization of business and private trips (planning of trips, making necessary reservations)., Managing the Founders’ calendar of meetings (including correspondence on behalf of them)., Dealing with personal...
        opublikowana: 6 maja 2021
          • Zawiercie
          Asystent zarządu ds. realizacji projektu Asystent zarządu przez pierwsze 6 miesięcy wspiera koordynatorów w realizacji ich działań i przechodzi szczegółowe szkolenia związane z samodzielnym prowadzeniem projektów. Po 6-miesięcznym okresie...
          opublikowana: 5 maja 2021
            • Katowice
            Twój zakres obowiązków, będziesz: wspierał/a managera fundacji w bieżących zadaniach,, prowadził/a profile na TikToku, Instagramie oraz stronę internetową,, aktualizował/a wydarzenia na Facebooku,, monitorował/a media społecznościowe,,...
            opublikowana: 5 maja 2021
              • Tychy
              Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem przełożonego (planowanie spotkań, tworzenie agend), Organizacja spotkań, wyjazdów i podróży służbowych (w tym rozliczanie delegacji służbowych), Sporządzanie zestawień, notatek ze spotkań, raportów,...
              opublikowana: 5 maja 2021
                • Chorzów
                Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy biura. Przede wszystkim nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów w ramach Spółki: przygotowywaniem, wysyłką i...
                opublikowana: 5 maja 2021
                  • Katowice
                  Your responsibilities, Reporting directly to the Consolidation & Reporting Manager. The Cost Accounting & Financial System Specialist will contribute to controls over inventory and accounting functions, update chart of accounts in JDE and will...
                  opublikowana: 5 maja 2021
                    • Mikołów
                    The person hired on this position will be responsible for providing administrative and organizational support in current matters of the Board, management of the calendar and business meetings, preparing letters, coordinating the flow of...
                    opublikowana: 4 maja 2021
                      • 5 lokalizacji
                      Twój zakres obowiązków, kierowanie zespołem i organizacja pracy sklepu podczas prowadzenia zmiany,, wykonywanie zadań administracyjno-biurowych, praca ze wskaźnikami biznesowymi,, dbanie o wizerunek sklepu i relacje z Klientami,, obsługa Klienta...
                      opublikowana: 4 maja 2021