Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Assistant Contact Center Manager

Teleperformance PolskaO firmie

  • Wołoska 24, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 31 lip 2021
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Teleperformance Polska

Wołoska 24

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie zespołem zgodne z politykami i procedurami firmy

  • odpowiedzialność za wyniki zespołowe – KPI jakościowe, produktywność, atrycja

  • ścisła współpraca z Contact Center Managerem w celu planowania, ustalania strategii oraz weryfikowania funkcjonowania działu

  • odpowiedzialność za finanse projektu: budżet, forecast, bieżąca kontrola przychodów i kosztów

  • ewaluacja pracy supervisorów i przestrzeganie ustrukturyzowanych planów rozwoju

  • identyfikacja ryzyk operacyjnych i wdrażanie akcji zapobiegawczych

  • zarządzanie zmianą w dynamicznym środowisku

  • opracowywanie i prezentowanie danych dotyczących wyników pracy zespołu w języku angielskim (dla klienta jako również zarządu firmy)

Nasze wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • biegła znajomość języka angielskiego

  • znajomość języka hiszpańskiego lub francuskiego będzie dodatkowo punktowana

  • doświadczenie w pracy z klientem międzynarodowym

  • otwartość na potrzeby klienta oraz „ can do attitude” w oparciu o politykę i kulturę firmy

  • umiejętność wyznaczania priorytetów operacyjnych dla podległych zespołów i egzekwowania ich wypełniania

  • znajomość KPIs operacyjnych Call Center

  • doświadczenie w monitorowaniu wyników finansowych podległych zespołów

  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

  • zaawansowana znajomość pakietu Office

  • umiejętności analityczne

  • umiejętność delegowania zadań

To oferujemy

  • szeroki zakres odpowiedzialności, zaufanie i dobrą atmosferę pracy

  • możliwość rozwoju w firmie o globalnych strukturach i międzynarodowym środowisku pracy

  • szkolenia wewnętrzne

  • szeroki pakiet benefitów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

Teleperformance Polska

Jesteśmy Teleperformance Polska, śwatowy lider z branży outsourcingu. Nasze działania skupiamy na szybko rozwijającym się rynku customer care oraz interakcji między konsumentem a produktem. Polski oddział Teleperformance powstał ponad 20 lat temu, jako jeden z pierwszych call contact center w naszym kraju. W ciągu tych lat udało nam się zbudować pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej oraz stworzyć doświadczony i wyspecjalizowany zespół z obszaru customer experience. Działamy w trzech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach, zatrudniając ponad 1500 pracowników.

Jako lider obszaru interakcji, zwracamy szczególną uwagę na interakcję z naszymi pracownikami. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy pracownik naszej firmy czuł się częścią międzynarodowej społeczności TP.

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala nam skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych.Co robimy na co dzień? Zapewniamy wielokanałową i wielojęzyczną obsługę klienta, wsparcie techniczne oraz pozyskiwanie klientów na rynkach B2C i B2B w handlu elektronicznym, handlu detalicznym, IT, elektronice, bankowości, usługach finansowych, energetyce, FMCG, mediach i sektorze opieki zdrowotnej.

Rok 2020 był trudny ale podczas pandemii nie zwalniamy tempa! Jako jedna z nielicznych firm w branży wykazujemy tendencję wzrostową. Rozwijamy się, zdobywamy nowych klientów, otwieramy biura i zatrudniamy pracowników! W trosce o zdrowie naszych pracowników, ponad 80% naszego zespołu pracuje z domu, wykonując swoją pracę jeszcze bardziej efektywnie.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje