Oferta pracy

Assistant Store Manager

Primark

  • Chorzowska 107, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Primark

Chorzowska 107

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Analizowanie potrzeb Klientów i sprawianie, by pokochali naszą markę poprzez wdrażanie odpowiednich działań w sklepie.

  • Maksymalizacja sprzedaży sklepu poprzez wspieranie myślenia komercyjnego w zespole.

  • Zarządzanie zespołem Managerów (koordynowanie ich pracy, motywowanie i zapewnianie możliwości rozwoju).

  • Monitorowanie i analizowanie aktywności konkurencji.

  • Analizowanie wskaźników sprzedażowych i rekomendowanie działań, które je poprawią.

  • Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sklepu, aby zapewnić naszym klientom niesamowite wrażenia zakupowe.

  • Zarządzanie zapasami w celu minimalizowania kosztów.

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań w szybko zmieniającym się, dynamicznym środowisku (preferowana branża Retail). Nasi Assistant Store Managerowie zazwyczaj dołączają do nas z poziomu Kierownika regionu lub Kierownika Sklepu lub Asystenta Kierownika Sklepu wielkopowierzchniowego.

  • Doświadczenie w zarządzaniu, motywowaniu i rozwijaniu zespołu Managerów.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (m.in. umiejętność negocjacji, argumentacji i budowania relacji) i coachingowe.

  • Komercyjny sposób myślenia.

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, w tym umiejętność interpretowania danych.

  • Proaktywność i nastawienie na realizację celów - umiejętność rekomendowania rozwiązań oraz rozwiązywania problemów.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym i w weekendy.

  • Gotowość do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania.

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie.

  • Samodzielne stanowisko z realnymi możliwościami rozwoju.

  • Dołączenie do zespołu, który Cię wspiera i od którego możesz się wiele nauczyć.

  • Możliwość wdrażania swoich pomysłów.

  • Udział w międzynarodowych projektach i szkoleniach.

  • Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie.

  • Pakiet dodatkowych benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, zniżka pracownicza, PPK, program wsparcia dla pracowników - Porozmawiajmy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

Etapy rekrutacji
1

Wywiad telefoniczny

2

Spotkanie online

3

Spotkanie F2F + case study

Primark

Kim jesteśmy? Primark to największa irlandzka marka odzieżowa. Od ponad 50 lat oferujemy naszym Klientom najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie do domu - zgodnie z hasłem: „Niesamowita Moda w Niesamowitych Cenach”. W 2020 roku otworzyliśmy z ogromnym sukcesem pierwszy sklep w Polsce w CH Młociny w Warszawie. Następnie powitaliśmy naszych Klientów w CH Posnania w Poznaniu. A to dopiero początek naszej ekspansji, kolejne otwarcia są już zaplanowane w: Katowicach, Krakowie, Łodzi i Wrocławiu. Jest to ekscytujący czas dla nas i dla polskiego rynku. W Primark ludzie są w centrum wszystkiego, co robimy. Stale udoskonalamy standardy obowiązujące w naszych sklepach, by zapewnić naszym Kolegom i Koleżankom jak najlepsze miejsce pracy. Zostanie Assistant Store Managerem da Ci realny wpływ na wdrażanie strategii, która zagwarantuje sukces kolejnego sklepu w kraju.

Przewiń do profilu firmy