reklama

Praca asystent administracyjno-biurowy, Polska

Mamy dla Ciebie 456 ofert
    • Warszawa
    zakres obowiązków zapewnienie bieżącej obsługi prawników w zakresie prowadzonych projektów (w tym obsługa korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych), wspieranie innych członków zespołu sekretariatu, koordynacja obiegu dokumentów,...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Warszawa
    zakres obowiązków Bieżące wsparcie dla Partnerów i Dyrektorów w zakresie prowadzonych projektów (m.in. obsługa korespondencji, spotkań, aktualizacja informacji w bazach danych, organizacja podróży służbowych, itp.) Wsparcie Działu w edycji...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Warszawa
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków: Reprezentowanie firmy Obsługa poczty elektronicznej Przygotowywanie dokumentów Bieżąca pomoc w realizacji projektu Tworzenie baz mediów Kontakt z klientami ...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Katowice
    GENERAL SUMMARY As a market leader, EMS sets new standards in the design, manufacturing and sale of devices used for medical and dental treatments. EMS products benefit from a tradition of flawless Swiss precision and craftsmanship. Founded more...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Kraków
    Opis stanowiska/ odpowiedzialność: Skuteczne zarządzanie procesem przetargowym , w tym: wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z prawem zamówień publicznych, gromadzenie i aktualizowanie dokumentów...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Kraków
    Job Location: Krakow, Poland Employment Areas : Business Administration & Finance (Front desk) Employment type: Full Time, temporary contract Job responsibilities: Administration of the main reception. Issuing and registering invoices. Preparing...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Toruń
    Key responsibilities: Office supplies and deliveries coordination, Office services coordination, Reception duties: travels and meetings organization, postage, couriers, phone calls etc. Office accesses coordination according to guidelines, Any...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Łódź
    Zadania: Organizacja pracy sekretariatu; Koordynowanie obiegu dokumentów; Komunikacja z innymi działami; Organizacja i koordynacja kalendarza Dyrektora; Organizacja spotkań oraz podróży służbowych. ...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Piaseczno, Stara Iwiczna (pow. piaseczyński)
    Zakres obowiązków: weryfikacja harmonogramów realizacji poszczególnych inwestycji budowlanych, część formalna/projektowa, część budowlana, weryfikacja i alokowanie kosztów inwestycji z ramienia inwestora, korespondencja formalna w sprawie...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Kraków
    Dołącz do zespołu, aby: Kreować pozytywny wizerunek firmy Przyjmować gości, odbierać i łączyć rozmowy telefoniczne Koordynować przepływ informacji i obieg dokumentów Redagować pisma Obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą Dbać o...
    opublikowana: 20 lipca 2019
reklama