reklama

Praca asystent biura, Polska

Mamy dla Ciebie 512 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Jeśli w swojej pracy chcesz odpowiadać za: zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przygotowywanie oraz porządkowanie dokumentacji, współprace z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce, pomoc w zakresie bieżących spraw...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Warszawa
    Jako Asystent/ka w Zespole Digitalizacji Dokumentów będziesz odpowiedzialny/a za: Obieg korespondencji w firmie, Kontrolę oraz rozliczanie faktur wystawionych przez naszych dostawców, Udział w projekcie digitalizacji korespondencji, poprzez...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Pieńków (pow. nowodworski)
    Za co będziesz odpowiadać? Prowadzenie kalendarzy spotkań przełożonego, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, Prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Tajęcina (pow. rzeszowski), Rzeszów, Jasionka (pow. rzeszowski)
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całokształtem spraw administracyjnych w pionie badań i rozwoju, szczególnie poprzez: Wprowadzanie danych i zarządzanie systemem dotyczącym pakietów pracy dla inżynierów, łącznie z przygotowywaniem raportów, analiz i...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Kraków
    Full-time contract The role is 50% Document Controller and 50% Administrator Short info on the role (more information to follow) 1) Control the documents and system pertaining to document control for the ABB Way Management System 2) Undertake...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Olsztynek
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała, m.in., obsługa administracyjno – organizacyjna firmy prowadzenie ewidencji czasu pracy prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych ...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura, recepcji oraz zespołu sprzedaży koordynacja i organizacja spotkań i szkoleń organizowanych w Wasaw Hub Office odpowiedzialność za przygotowanie, archiwizację i inwentaryzację dokumentacji zgodnie...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Wrocław
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu wprowadzanie danych do systemu CRM prace biurowe telefoniczny kontakt z Towarzystwami, klientami oraz współpracownikami dostarczanie dokumentów klientom – do dyspozycji samochód służbowy rozliczenia...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Warszawa
    Zadania: przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji departamentowej (struktura, katalog kompetencji, lista certyfikatów) organizowanie i koordynowanie spotkań departamentowych przygotowywanie notatek ze spotkań koordynacja komunikacji wewnątrz...
    opublikowana: 20 lutego 2020
    • Warszawa
    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: prowadzenie kalendarza Dyrektora obsługę spotkań wewnętrznych organizację podróży służbowych i rozliczanie wydatków koordynację obiegu dokumentów w Dziale przygotowywanie raportów i zestawień, opisywanie faktur...
    opublikowana: 20 lutego 2020
reklama