reklama

Praca asystent ds. administracyjno-biurowych

Mamy dla Ciebie 497 ofert
    • Gliwice
    Obowiązki: Pomoc w prowadzeniu biura w tym: bieżące sprawy organizacyjne biura, ogólna dbałość o stan biura; pomoc w przygotowaniu materiałów reklamowych: ulotki, foldery, gadżety, dbałość o utrzymanie spójności wizualnej; pomoc w rekrutacji;...
    opublikowana: 18 lutego 2019
    • Łódź
    Opis stanowiska: obsługa połączeń telefonicznych realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji współpraca ze wszystkimi działami firmy, wspomaganie działu marketingu i administracji w...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Warszawa
    Do podstawowych zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie: Obsługa recepcyjna gości i klientów firmy. Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych. Obsługa wszelkich spotkań z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • 3 lokalizacji
    Responsibilities: As a Personal Assistant you will be responsible for the effective and best-quality support of Atos Medium, High and Top Managers in their daily business and personal or team related tasks. On this position you might have...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Warszawa
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wykonywanie zleconych prac administracyjnych obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej obsługa gości i spotkań w firmie dbałość o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy biurem,...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Kraków
    zakres obowiązków bieżące wsparcie zespołu merytorycznego, praca z CRM oraz wewnętrznymi bazami danych, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, wsparcie administracyjne biura, wsparcie w organizacji wydarzeń promocyjnych i...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: komunikacja z niemieckojęzycznymi klientami firmy, tłumaczenie dokumentów (DE<->PL), bieżąca obsługa administracyjna biura, ewidencja dokumentów w systemach wewnętrznych, koordynacja kontaktów zespołu z klientem i kierownikiem...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji firmy; Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentacji w biurze; Wsparcie administracyjne dla różnych działów w firmie; Współpracę z dostawcami firmy. ...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie: Koordynacja przepływu i rozdział korespondencji pomiędzy działami finansowymi back office Obsługa korespondencji przychodzącej Obsługa zamówień biurowych Uzupełnianie danych dotyczących fakturowania, we wskazanych...
    opublikowana: 17 lutego 2019
    • Poznań
    Tasks: Be the driving force behind coordinating conferences , meetings and events Plan and manage complex travel arrangements and itineraries Design effective workdays for McKinsey consultants Problem solve the expected and unexpected that comes...
    opublikowana: 17 lutego 2019
reklama