reklama

Praca asystent ds. administracyjno-biurowych

Mamy dla Ciebie 441 ofert
    • Niepołomice
    Job Purpose: Responsible for providing administrative support for leadership team and Plant Manager, performing advanced, complex, diverse, and confidential administrative support duties. Requires thorough knowledge of internal practices,...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Katowice
    Your team You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to an internationally dedicated client base. The team consists of experienced employees and young talents...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Bielsko-Biała
    Twoje zadania: Współpraca z Zarządem w zakresie planowania i organizacji pracy; Dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz koordynacja przepływu informacji; Kompleksowe wsparcie Zarządu w przygotowywaniu korespondencji, zestawień, oświadczeń i...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Brzesko
    Miejsce pracy: Brzesko Dołączając do zespołu HR Grupy CANPACK będziesz wspierać w rozwoju zasobów ludzkich Fabrykę Puszek Napojowych zlokalizowaną w Brzesku. Zadania na stanowisku: Wsparcie administracyjne i operacyjne w działaniach...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • 2 lokalizacji
    Opis stanowiska: prowadzenie, sprawdzanie, zestawień kosztów i faktur - jako osoba wspierająca kontrolera finansowego w tych czynnościach kontakt z dostawcami w/s akceptacji kosztów, procesu fakturowania, płatności, kontroli stawek z firmami...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Warszawa
    We have a fantastic opportunity for an Assistant to Country Manager and Store Operations Team. We’re looking for an energetic, proactive and a logical problem solver to help with the smooth running of the Store Operations Team. Main...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Warszawa
    ZADANIA: Przyjmowanie, rejestracja oraz obsługa mailowych i telefonicznych zapytań dotyczących przede wszystkim rozrachunków z Dostawcami. Analiza i ewidencja kont i/lub zestawień/rozliczeń od Dostawców. Pozyskiwanie oraz przekazywanie informacji...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Biskupice Podgórne (pow. wrocławski)
    Duties: Prepare and manage correspondence, reports and documents Organize and coordinate meetings and conferences; travel arrangements Coordinate the flow of information both internally and externally Maintain schedules and calendars Arrange and...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Poznań
    Zakres głównych obowiązków: Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego, Organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, Wsparcie zarządu spółki w prowadzonych działaniach, Koordynowanie obiegu korespondencji oraz...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: kontakt bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami (m. in. bank, kancelaria notarialna, biuro architektoniczne, dział sprzedaży, generalny wykonawca, wspólnoty mieszkaniowe ); prowadzenie kalendarza spotkań; obsługa...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
reklama