Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 23.02.2018

    Zakres obowiązków: doradztwo techniczne pierwszej linii wsparcia rozwiązywanie problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie ...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 23.02.2018

    Opis stanowiska: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i korespondencji w firmie Tworzenie zamówień na artykuły biurowe, reklamowe, wizytówki Wsparcie przy działaniach marketingowych (np. przy...

  • 2 lokalizacje 22.02.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: Współpraca z niemieckojęzycznym Klientem Rejestracja i dystrybucja zgłoszeń w systemie ticketowym Realizacja technicznych zadań na podstawie przygotowanych procedur Rozwój w...

  • 2 lokalizacje 21.02.2018

    Zakres obowiązków: doradztwo techniczne - I linia wsparcia rozwiązywanie problemów prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    asystent ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Tak, chcę!

  • Kielce, świętokrzyskie 19.02.2018

    Zakres obowiązków: obsługa klientów w ramach działań wspierających sprzedaż i posprzedażowych, obsługa reklamacji na rynkach eksportowych i na rynku krajowym, prowadzenie komunikacji z klientami w różnych kanałach kontaktowych (korespondencja...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.02.2018

    Jeśli chcesz rozpocząć swoją karierę w międzynarodowej firmie chcesz mieć codzienny kontakt z językiem niemieckim chcesz uczyć się nowych rzeczy mówisz biegle po niemiecku (C1) i dobrze po angielsku (B2) Jeżeli odpowiedź brzmi TAK , mamy dla...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.02.2018

    Zakres obowiązków: doradztwo techniczne pierwszej linii wsparcia rozwiązywanie problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.02.2018

    Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami! Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • Olkusz, Oświęcim, Chrzanów, małopolskie 14.02.2018

    Obsługa niemieckojęzycznej dokumentacji – wsparcie administracyjne firmy, Obsługa posprzedażowa Klientów niemieckojęzycznych (telefony, e-maile, chat) w obszarze branży zakupów internetowych, Wsparcie Klienta w rozwiązywaniu ewentualnych...

  • o firmie
    3 lokalizacje 09.02.2018

    Co będziesz robić? Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne, które przygotowuje do pracy, nawet jeśli nie masz podobnego doświadczenia. Odpowiadać na pytania klientów dotyczące prostszych zagadnień związanych z użytkowaniem...

  • 3 lokalizacje 08.02.2018

    Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących/ wiadomości e-mail od klientów dotyczych problemów technicznych związanych z codziennym korzystaniem z komputera Analiza i rozwiązywanie najczęstrzych pytań i problemów Dostarczanie wysokiej...

  • Warszawa, mazowieckie 30.01.2018

    Obowiązki: mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów, identyfikacja potrzeb i rozwiązywanie bieżących problemów, wsparcie: techniczne, administracyjno-logistyczne, procedurowe Klientów. wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego/ RTV, AGD,...

  • o firmie
    3 lokalizacje 29.01.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...