reklama

Praca asystent ds. zaopatrzenia, Polska

Mamy dla Ciebie 50 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Katowice
    Zadania: Obsługa głównego telefonu Spółki. Koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych. Profesjonalna obsługa Gości i Klientów Spółki. Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i biurowe....
    opublikowana: 23 października 2019
    • Warszawa
    Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych firmy, organizacja spotkań oraz obsługa gości Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów wewnątrz firmy...
    opublikowana: 23 października 2019
    • Warszawa
    OPIS STANOWISKA Pomoc w rekrutacji oraz prowadzeniu biura, Udział w działaniach marketingowych, Prowadzenie firmowego FB, Panowanie nad dwoma monitorami (jednocześnie!), Pomoc w ogarnianiu pracy biura, Zaopatrywanie firmy w energetyki, kawę,...
    opublikowana: 23 października 2019
    • Warszawa
    Stanowisko to w swoim zakresie ma przede wszystkim reprezentowanie firmy w każdym z wymienionych obowiązków oraz pozostawanie wizytówką organizacji. Główne zadania na stanowisku to: Bieżąca organizacja i prowadzenie sekretariatu firmy,...
    opublikowana: 23 października 2019
    • Kraków
    Podstawowe obowiązki: załatwianie bieżących spraw w urzędach, sądach wsparcie administracyjne sekretariatu i biura skanowanie, kserowanie dokumentów zaopatrzenie kancelarii – zakupy dbanie o archiwum, bibliotekę nadzór nad porządkiem w biurze...
    opublikowana: 23 października 2019
    • Warszawa
    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Zarządzaniem korespondencją i nadzorem nad właściwym obiegiem dokumentów Koordynacją bieżących spraw administracyjno-biurowych Planowaniem i realizacją zaopatrzenia administracyjno-biurowego Rejestracją i...
    opublikowana: 23 października 2019
    • Wrocław
    Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie sekretariatu koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów spółki podejmowanie działań, mających na celu sprawne funkcjonowanie biura obsługa poczty kurierskiej oraz korespondencji przychodzącej i...
    opublikowana: 23 października 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa recepcji, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich, Ewidencja i archiwizacja dokumentów, Pilnowanie właściwego obiegu dokumentów, Przyjmowanie gości i obsługa...
    opublikowana: 22 października 2019
    • Opole
    Twoje stanowisko: Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za prawidłowe funkcjonowanie biura Działu IT. Do głównych obowiązków należeć będą: Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, w tym faktur i umów; Obsługa poczty wychodzącej...
    opublikowana: 22 października 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska pracy: Osoba pracująca na stanowisku asystenckim będzie odpowiadała za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura w zakresie następujących zadań: administrowanie obiegiem dokumentów w firmie, administrowanie kalendarzem,...
    opublikowana: 22 października 2019
reklama