reklama

Praca asystent w dziale zarządzania wiedzą i analiz, Polska

Mamy dla Ciebie 5 ofert
    • Łódź
    Zakres obowiązków: Zarządzanie Social Media (FB, Instagram, www, youtube, adwords) Przygotowywanie treści materiałów promocyjnych i newsletterów Aktywny udział w realizacji bieżących zadań działu marketingu Analiza działań konkurencji, sytuacji...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie analiz sytuacji rynkowej oraz konkurencji Wsparcie przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek Współtworzenie materiałów informacyjnych dotyczących nowych...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Przejmij odpowiedzialność za : zapewnienie sprawnego funkcjonowania administracji biura w Warszawie i współpracy z biurem we Wrocławiu, wsparcie dla Dyrektora Generalnego i Dyrektorów Sprzedaży, obsługę dokumentacji spółki w celach...
    opublikowana: 19 marca 2019
    • Kraków
    Zakres pracy: Prowadzenie kalendarza Działu Projektów, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie); Udział w spotkaniach biznesowych, zbieranie danych, ich analiza,...
    opublikowana: 14 marca 2019
    • Gliwice
    Zakres obowiązków: realizowanie i współtworzenie strategii marketingowej firmy przygotowywanie opisów produktów i artykułów tematycznych przygotowywanie tłumaczeń z języka angielskiego, opisów produktów, artykułów administrowanie sklepami...
    opublikowana: 12 marca 2019
reklama