reklama

Praca asystent zarządu

Mamy dla Ciebie 168 ofert
    • Grójec
    Zakres odpowiedzialności: Ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy dyrektora HR (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, organizowanie wyjazdów itp.) Koordynowanie współpracy dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich...
    opublikowana: 23 lutego 2019
    • Katowice
    Twoja rola w naszej organizacji Jako Management Assistant współtworzysz zespół pracowników biura krajowego Action w Katowicach, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest General Manager. Celem Twojego stanowiska jest koordynacja pracy biura krajowego...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Gdańsk, Malbork, Pruszcz Gdański, Starogard Gdański, Tczew
    Główne zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu, Prowadzenie kalendarzy członków Zarządu, Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z ich obsługą, Organizacja podróży służbowych krajowych i...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Teolin (pow. łódzki wschodni), Łódź
    Główne Zadania: Bieżące wsparcie pracy zarządu. Prowadzenie samodzielnych projektów dla zarządu. Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji zleconych przez zarząd. Tłumaczenia dokumentów (polsko-angielskie/angielsko-polskie). Koordynacja,...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Wrocław
    Zadania: Bieżące wsparcie prac Zarządu GU Europa Wsparcie podczas organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu Organizacja wyjazdów służbowych Zarządu Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji, obiegiem dokumentacji pomiędzy...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • 4 lokalizacji
    Zakres obowiązków: komunikacja pomiędzy pracownikami, a księgowością, przesyłanie dokumentów do księgowości, organizacja hoteli, lotów, przygotowywanie zamówień, umów, kontraktów, przygotowywanie ogłoszeń o pracę, sprawdzanie arkuszy...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Wrocław
    Jakie będą Twoje zadania: przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point redagowanie pism i wiadomości służbowych przygotowywanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Niepołomice
    Do obowiązków na tym stanowisku należy: wystawianie faktur, tworzenie dokumentów w systemie; weryfikacja płatności; bieżąca współpraca z działami firmy; przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu; wsparcie kierownictwa firmy w...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Luboń, Poznań
    Obowiązki: Organizacja kalendarza, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości, konferencji i całokształtu kwestii delegacyjnych, podróży krajowych i zagranicznych. Przygotowywanie korespondencji, raportów i innych materiałów, a także ich...
    opublikowana: 22 lutego 2019
    • Białystok
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji KRS: uchwały, umowy itp Przygotowywanie i analizowanie Umów, Zarządzanie polisami firmowymi Realizacja zakupów na potrzeby biura Obsługa dziennika korespondencji przychodzącej i...
    opublikowana: 22 lutego 2019
reklama