Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Niepołomice, małopolskie 2018-04-25

    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent/ka Dyrektora Handlowego będzie odpowiadać za: wspieranie Dyrektora w zakresie realizacji działań bieżących: biznesowych, handlowych, organizacyjnych, reprezentacyjnych zapewnienie prawidłowego przepływu...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-25

    ZADANIA: Prowadzenie Biura Zarządu - organizacja pracy i wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach Przygotowywanie materiałów na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne z klientami, obsługa Gości Koordynacja obiegu, kompletacja i przygotowywanie...

  • Zielona Góra, lubuskie 2018-04-25

    Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych, Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim, Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym, Księgowanie faktur kosztowych i...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-04-25

    Do głównych zadań na stanowisku należy: rozliczanie kart sim i umów z dostawcami aparatów telefonicznych koordynowanie i wystawianie aukcji allegro nadzór nad regularną edycją biuletynów informacyjnych o asortymencie koordynowanie czynności...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    asystent zarządu

    Tak, chcę!

  • Świdnica, dolnośląskie 2018-04-25

    Kluczowe zadania : obsługa sekretariatu Zarządu zarzadzanie terminarzem spotkań Zarządu organizacja wyjazdów Zarządu przyjmowanie gości i organizacja ich pobytu współpraca z zakładami zlokalizowanymi na terenie Słowacji i Rumunii udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-24

    Główne zadania: Bieżące wsparcie Zarządu; Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań, konferencji oraz spotkań firmowych; Organizacja podróży służbowych i ich rozliczanie, współpraca z agencją podróży; Tworzenie prezentacji i...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-04-24

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: realizacja projektów prowadzonych przez Zarząd, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie spotkań biznesowych, prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu, wsparcie w codziennych...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-04-24

    ZADANIA: Osoba na tym stanowisku będzie wszechstronnie wspierać pracę Dyrektora Fabryki. Do jej głównych obowiązków należeć będzie: obsługa korespondencji, tłumaczenie dokumentów, przygotowywanie prezentacji, organizowanie wyjazdów służbowych...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-04-24

    Twoja Praca realizacja bieżących zadań administracyjno–organizacyjnych w Makroregionie Bankowości Detalicznej, koordynacja obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji w Makroregionie, organizacja spotkań Makroregionu oraz zarządzanie...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-04-24

    Główne Zadania: Organizacja i koordynacja posiedzenia organów firmy, przygotowywanie prezentacji, raportów oraz protokołów ze spotkań, także w języku angielskim lub niemieckim. Bieżące wsparcie Członków Zarządu w przygotowaniu materiałów, danych...

  • Łódź, łódzkie 2018-04-24

    Zakres obowiązków: administracyjne wsparcie Biura Zarządu firmy prowadzenie dokumentacji Zarządu oraz dokumentacji firmy koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących sporządzanie zlecanych przez Zarząd raportów i zestawień,...

  • Świętochłowice, śląskie 2018-04-24

    Opis stanowiska: wspieranie Dyrektora w zakresie realizacji działań bieżących: biznesowych, handlowych, organizacyjnych, reprezentacyjnych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnianie współpracy w obrębie działu handlowego oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-24

    Miejsce pracy: Warszawa, Polska Nr ref.: PFRV/A/04/2018 Termin zgłoszeń: 4 maja 2018 ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-24

    You will provide daily support to HR Director Poland and HR Director Central Europe as well as HR Team and you will be: first point of contact for all matters relating to Directors managing the diary for the Directors to ensure that his time is...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-04-23

    The main responsibility of Personal Assistant will be providing administrative support to Benefits Administration LT: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct reports, Proactively managing email and...

  • Gliwice, śląskie 2018-04-23

    Miejsce pracy: Gliwice ...

  • Legnica, dolnośląskie 2018-04-23

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: kompleksowa obsługa sekretariatu, organizacja i wsparcie pracy Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, organizacja podróży służbowych, obsługa korespondencji przychodzącej i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-23

    Job description: Coordinating all meetings, processes & procedures on behalf Department’s Director, Managing Director’s travels and expenses, Collating and preparing information for meetings, Providing support in preparation of documents,...

  • 2 lokalizacje 2018-04-23

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca administracyjna obsługa pracy Biura Zarządu – prowadzenie kalendarza spotkań, ich organizacja i obsługa Kompleksowe wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-23

    Opis zadań na stanowisku: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych oraz współpraca w zakresie organizacji uczestnictwa Dyrekcji w naradach/ konferencjach z innymi komórkami organizacyjnymi, realizacja merytorycznych zadań...

  • Kraków, małopolskie 2018-04-23

    Obowiązki: Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu, planowanie i organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych Przygotowywanie prezentacji, na potrzeby Zarządu Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących projektów Wspieranie...

  • Czarnków, Oborniki (okolice), Szamotuły (okolice), Wronki, Pniewy (okolice), wielkopolskie 2018-04-22

    Opis stanowiska: Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, Planowanie podróży, rezerwacji lotów, hoteli, wypożyczanie samochodów, Koordynowanie i organizowanie spotkań biznesowych – kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy (w tym...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-22

    Zakres obowiązków: Koordynowanie właściwego przepływu informacji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz obsługę rozmów telefonicznych. Nadzór nad prowadzeniem ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie...

  • o firmie

    Wadowice, małopolskie 2018-04-22

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Biura Prezesa w codziennej obsłudze administracyjnej. KLUCZOWE ZADANIA: zapewnienie prawidłowego przebiegu informacji pomiędzy poszczególnymi Działami, koordynacja spotkań,...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-04-22

    Opis stanowiska Organizacja pracy Sekretariatu, Załatwianie bieżących spraw Zarządu, Organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, narad, obsługa gości, itp., Zaopatrzenie Biura w artykuły biurowe, spożywcze, itp., Dbanie o pozytywny...

  • Płońsk (okolice), Warszawa (okolice), Zdunowo (pow. płoński), mazowieckie 2018-04-22

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu, planowanie i organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych przygotowywanie prezentacji, pism, umów, protokołów ze spotkań i danych na...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Nowe Brzesko, małopolskie 2018-04-22

    Zakres obowiązków: wsparcie zagranicznych właścicieli oraz polskiego zarządu w uruchamianiu firmy produkcyjnej wsparcie zarządu w implementacji systemu ERP do zarządzania firmą (zamówienia, sprzedaż, zarządzanie produkcją) wsparcie zarządu w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-22

    Co będzie należało do Twoich obowiązków na tym stanowisku? odbieranie telefonów i łączenie rozmów (także w jęz. angielskim); obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-04-22

    Opis zadań na stanowisku logistyczne i administracyjne wsparcie przełożonego w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień, organizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży...

  • Kraków, małopolskie 2018-04-22

    The Company Creativ-Ceutical is an international consulting firm dedicated to supporting the life science industry and health authorities in strategic decision making. We provide professional market access, pricing, health economics and outcomes...